کد خبر: 97769
A

توهم توطئه مشرق نیوز درباره بیلبوردهای شهرداری تهران/ می خواهند زمینه را برای مذاکره کردن آماده کنند!

سایت مشرق که نیازی به معرفی ندارد زمان مطرح شدن گفتگوی‌ملی در مطالبی با عنوان "پشت پرده بیلبوردهای این روزهای تهران چیست؟ " به بیلبوردهای گسترده شهرداری تهران برای گفتگو حمله کرده بود.

توهم توطئه مشرق نیوز درباره بیلبوردهای شهرداری تهران/ می خواهند زمینه را برای مذاکره کردن آماده کنند!

به گزارش دیده بان ایران؛ آیت‌الله‌خامنه‌ای به تازگی و روزگذشته از گفتگو برای حل مشکلات سخن به میان آورده اند ولی به نظر می رسد که در این بین مدعیان انقلابی گری هیچ توجه ای به فرمایشات رهبری انقلاب ندارند و همچنان سورنا را از سرگشاد آن می دمند.

در همین راستا سایت مشرق که نیازی به معرفی ندارد زمان مطرح شدن گفتگوی‌ملی در مطالبی با عنوان "پشت پرده بیلبوردهای این روزهای تهران چیست؟ " به بیلبوردهای گسترده شهرداری تهران برای گفتگو حمله کرده بود. 

این سایت در مطلب نوشته بود بیلبوردهایی که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با رویکردی صرفاً فرهنگی سعی می‌کند به مردم یاد بدهد کِی گفتگو کنیم؟ کجا گفتگو کنیم؟ با کی گفتگو کنیم؟ چرا و ...؛ اما آیا رویکرد واقعی بیلبوردها همین است؟ یعنی مردم نمی‌دانند با چه کسی باید گفتگو کنند؟ یا مثلاً گمان می‌کنند در خواب و یا روی درخت باید گفتگو کنند؟ در واقع این بیلبوردها استارتاپ یک پروژه پیچیده سیاسی هستند که سعی در آماده سازی اذهان عمومی برای پذیرش و پیاده سازی اصلی‌ترین پروژه جریان اصلاحات برای برون رفت از انزوای سیاسی، بازگشت به عرصه قدرت و بازیابی بدنه اجتماعی آن‌ها در سال‌های اخیر دارد.

منبع: قانون

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر