کد خبر: 97957
A

خبرگزاری اصولگرا: آیت الله منتظری صراحتاً در مقابل نظام موضع می گرفت

این خبرگزاری با تحلیل یکجانبه از مواضع آیت الله منتظری نوشت: این آیت‌الله همیشه معترض در انتخابات 88 به عنوان پدر معنوی فتنه اعمال و رفتاری از خود نشان داد که به قطع یقین شخصیت تاریکی از خود در تاریخ ایران به یادگار گذاشت.

خبرگزاری اصولگرا: آیت الله منتظری صراحتاً در مقابل نظام موضع می گرفت

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری اصولگرا و تندروی دانشجو با انتشار مطلبی به مناسبت درگذشت آیت الله منتظری با تکرار برخی اتهامات نسبت به این فقیه عالیقدر می نویسد:  بعد از ارتحال امام خمینی(ره)،مجلس خبرگان آیت الله خامنه‌ای را به عنوان جانشین ایشان معرفی کرد. اما تحلیل‌های منتظری در انتخابات دوم خرداد همان چیزی بود که رسانه های خارجی درصدد تئوریزه کردن آن بودند. توصیه منتظری به خاتمی برگرفته از این تحلیل بود که دوم خرداد «نه» به جمهوری اسلامی و مشی عملی ولی‌فقیه بوده است.

منتظری درست مثل یک عروسک خیمه‌شب بازی به واسطه همین تحلیلهای القایی بود که در سخنرانی 23 آبان 1376 خود از توصیه اش به رئیس جمهور سخن میگوید: «22 میلیون معنایش این است که ما آن را که شما می‌گویید قبول نداریم.»

منتظری بارها خاتمی را به خاطر کوتاه آمدن در مقابل رهبری محکوم کرد. منتظری به صراحت در مقابل نظام موضع گرفت و آن را حکومت مطلقه‌ای خواند که در دنیا با عنوان حکومتی شکست خورده شناخته می‌شود. البته باید به این نکته توجه کنیم که این آیت‌الله همیشه معترض در انتخابات 88 به عنوان پدر معنوی فتنه اعمال و رفتاری از خود نشان داد که به قطع یقین شخصیت تاریکی از خود در تاریخ ایران به یادگار گذاشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر