کد خبر: 9822
A

واکنش ظریف به انتشار سخنان محرمانه‌اش توسط نماینده دلواپس

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تشریح محورهای دیدار شب گذشته کمیسیون متبوع خود با وزیر امورخارجه گفت : انتشار اخبار داخلی کمیسیون امنیت خارج از ضوابط مصوب بود.

واکنش ظریف به انتشار سخنان محرمانه‌اش توسط نماینده دلواپس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علاء الدین بروجردی با اشاره به دیدار روز گذشته تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، گفت: ما در راستای منافع ملی در کمیسیون امنیت برنامه ریزی می کنیم و یکی از ابعاد این منافع، همکاری متقابل و منطقی کمیسیون و وزارتخانه های مربوطه است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اتفاقی که در آخرین جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و وزیر خارجه رخ داد و متأسفانه خارج از ضوابط مصوب کمیسیون، رفتارهای غیراصولی صورت گرفت، مجموعه اعضای کمیسیون امنیت بر این نظر بودند که با توجه ضرورت استمرار این همکاری ها و تبیین نقطه نظرات اعضا، نشستی با وزیر خارجه برگزار شود که این جلسه شب گذشته صورت گرفت.

وی گفت: در دیدار شب گذشته، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و وزیر خارجه نقطه نظرات خود و مواضعشان را درباره مسائل مربوطه مطرح کردند و به نظر می رسد با توجه به اینکه همه مسئولان و دستگاه ها در مقابل دشمن مشترکی قرار داریم، حتما باید با همدلی و همزبانی بتوانیم در مقابل دشمن، سیاست های خودمان را پیش ببریم.

بروجردی ادامه داد: در این دیدار، ظریف وزیر امور خارجه نیز قبول داشتند که اتفاق اخیر از سوی یک فرد صورت گرفته و سیاست اعضای کمیسیون امنیت ملی نیست و وی در این دیدار بر استمرار همکاری های فی مابین تأکید کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره عملکرد رسانه ملی در پوشش اتفاقات اخیر این کمیسیون، گفت: به نظر من با توجه به جایگاه صدا و سیما، این سازمان باید پیوسته مبتنی بر منافع ملی حرکت کند، البته این انتظار بوده و هم مشاهده می کنیم که این سازمان چنین عملکردی در برابر مسائل امنیتی نظام دارد، از این رو در این زمینه رسانه ملی می تواند در این نوع موضوعات و اتفاقات، نقش بهتری را ایفا کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر