کد خبر: 98223
A

سید احمد خاتمی: آیت الله امجد عددی نیست/ قصه امجد قصه یک فرد نیست، قصه یک جریان است!/ سخنان این فرد اینقدر ارزش ندارد که ما نگران آن باشیم

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان امجد گفت: از تمام جریان‌های انقلابی می‌خواهم، عقبه این ماجرا را ببینند و در برابر این عقبه بایستند.

سید احمد خاتمی: آیت الله امجد عددی نیست/  قصه امجد قصه یک فرد نیست، قصه یک جریان است!/ سخنان این فرد اینقدر ارزش ندارد که ما نگران آن باشیم

به گزارش دیده بان ایران؛ آیت الله سید احمد خاتمی روز گذشته در دیدار با مسئول بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن سخنان امجد اظهار کرد: قصه امجد قصه یک فرد نیست، قصه یک جریان است، خود آقای امجد عددی نیست که روی آن بتوان حساب کرد، در شأن و جایگاهی نیست که همه برای پاسخ گویی به آن وارد شوند.

وی افزود: آنچه مهم است جریان «ولایت ستیز» بوده که 100 درصد جریان «برانداز» است. این جریان با سوء استفاده از شرایط موجود می‌خواهد به محوری که مایه وحدت ملت است آسیب برسانند و این محور، مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در ادامه بیان کرد: اینها خوب می‌دانند تنها محوری که ستون استوار مقاومت و وحدت این ملت است و همه خود را ملزم به اطاعت از او می‌دانند مقام معظم رهبری حفظه الله است.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه خاطرنشان کرد: از جریان‌های فرهنگی و سیاسی کشور انتظار داریم که در برابر این جریان بایستند. این جریان دقیقاً در تداوم فتنه سال 88 است.

وی افزود: مسأله یک فرد حقیری نیست و اینقدر ارزش ندارد که ما نگران آن باشیم، اینگونه ریزش‌ها از اول انقلاب تاکنون بی سابقه نیست. امثال این آقازاده‌هایی که منجر به منحرف شدن پدرانشان شده‌اند، سابقه تاریخی دارد.

خاتمی در پایان ضمن بیان حدیثی از امیرالمؤمنین علیه السلام کرد: از تمام جریان‌های انقلابی می‌خواهم، عقبه این ماجرا را ببینند و در برابر این عقبه بایستند آن‌چنان که در گذشته ناکام بودند به فضل خدا از این پس هم ناکام خواهند ماند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر