کد خبر: 98740
A

پرویز سروری: اصلاح‌طلبان کدام زن را وزیر کردند که حالا دنبال کاندیداتوری زنان هستند؟

دبیر شواری ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: حداقل در دولت نهم و دهم یک وزیر زن داشتیم یعنی تنها وزیر زن در این دو دولت بوده اما در دولت یازدهم، هفتم و هشتم کجا به یک زن مسئولیت مهم و کلیدی داده شد حتی در دولت آقای هاشمی هم یک زن به وزارت منصوب نشد.

پرویز سروری: اصلاح‌طلبان کدام زن را وزیر کردند که حالا دنبال کاندیداتوری زنان هستند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ «پرویز سروری» دبیر شواری ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه متاسفانه اصلاح طلبان به هر موضوعی نگاه ابزاری داشته و تلاش در به حاشیه بردن مسائل دارند گفت: این روزها که طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجلس در حال بررسی است جریان اصلاح طلب برای حاشیه سازی و برداشت های انتخاباتی خود مسئله کاندیداتوری زنان در انتخابات را در محافل سیاسی و رسانه ای مطرح می کند.

وی با اشاره به اینکه در دولت اصلاحات که 8 سال اداره امور را در اختیار داشتند کدام وزیر زن را منصوب کردند ادامه داد: اصلاح طلبان در دوره مدیریت اجرایی خود نه هیچ گاه یک زن را به عنوان وزیر انتخاب کردند و نه حتی یک پست یا مسئولیت مهم را به یک زن واگذار کردند.

سروری با اشاره به اینکه آقای روحانی در جریان تبلیغات انتخاباتی خود بسیار بر مسئله کاندیداتوری زنان تاکید کردند عنوان کرد: چه تعداد از مدیران موثر در دولت یازدهم را زنان تشکیل دادند.

دبیر شواری ائتلاف نیروهای انقلاب خطاب به اصلاح طلبان با بیان اینکه کاندیداتوری ریاست جمهوری نه بلکه وزارت یکی از وزارتخانه های دولت را به یک زن پیشنهاد کنید تا حسن نیت خود را برای مردم اثبات کرده باشید تصریح کرد: عملکرد جریان اصلاحات نشان می دهد که اعتقادی به واگذاری مسئولیت های کلیدی به زنان ندارند فقط به دنبال حاشیه سازی و جنجال های سیاسی در کشور برای بهره برداری از آن و برخوردهای کاملا ابزاری با زنان هستند.

سروری با اشاره به اینکه بین عملکرد اصلاح طلبان و این ادعا هیچ وجه اشتراکی دیده نمی شود ادامه داد: حداقل در دولت نهم و دهم یک وزیر زن داشتیم یعنی تنها وزیر زن در این دو دولت بوده اما در دولت یازدهم و هفتم و هشتم کجا به یک زن مسئولیت مهم و کلیدی داده شد حتی در دولت آقای هاشمی هم یک زن به وزارت منصوب نشد.

وی با اشاره به اینکه وقتی حاضر نیستید یک زن را به عنوان مسئول یک وزارتخانه انتخاب کنید سر چه چیزی دعوا دارید تاکید کرد: این جریان با افکار عمومی بازی می کند و تلاش دارد با طرح این چنین موضوعات حاشیه هایی را ایجاد کرده تا مردم از تمرکز به ناکارآمدی های دولت که دست پرورده اصلاح طلبان است غافل شوند.

دبیر شواری ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه اصلاح طلبان درباره وضعیت معیشتی، ارز، طلا و بورس که حاصل عملکرد دولت مورد حمایت‌شان است، توضیح دهند عنوان کرد: دولت در اختیار دوستان اصلاح طلبان است و همه مردم منتظرند تا شاهد رفع مشکلات‌شان باشند اما هر روز برای فرار از پاسخگویی جنجال تازه ای در کشور به راه می اندازند.

منبع: راه دانا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر