کد خبر: 99510
A

نقش پشت پرده موسوی خوئینی ها در سازوکار جدید اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰

قرار است اصلاح طلبان در کنار سید محمد خاتمی از چند نفر دیگر به عنوان «اجماع ساز» استفاده کنند. آنها درباره این افراد و نقش آنها نوضیحی نداده اند؛ اما بر اساس اخبار یکی از این افراد ظاهراً موسوی خوئیینی هاست، اگر نقشی که قرار است به لیست اجماع ساز اصلاح طلبان «۳۰+۱۰» واقعی باشد. می توان ادعا کرد؛ موسوی خوئیینی ها پس از ناکامی های سال های اخیر اصلاح طلبان از حاشیه به متن آمده و قصد نقش آفرینی علنی دارد.

نقش پشت پرده موسوی خوئینی ها در سازوکار جدید اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ قرار است اصلاح طلبان در کنار سید محمد خاتمی از چند نفر دیگر به عنوان «اجماع ساز»  استفاده کنند. آنها درباره این افراد و نقش آنها نوضیحی نداده اند؛ اما بر اساس اخبار یکی از این افراد ظاهراً موسوی خوئیینی هاست، اگر نقشی که قرار است به لیست اجماع ساز اصلاح طلبان «۳۰+۱۰» واقعی باشد. می توان ادعا کرد؛ موسوی خوئیینی ها پس از ناکامی های سال های اخیر اصلاح طلبان از حاشیه به متن آمده و قصد نقش آفرینی علنی دارد. 

شهیندخت مولاوردی فعال سیاسی اصلاح طلب اخیراً در رابطه با دو حزبی که به لیست اجماع ساز اصلاح طلبان اضافه شدند، گفت: این احزاب حق رای ندارند و فقط نقش آنها به عنوان ناظر است.

او افزود: مدتی دیگر به عنوان عضو اضافه می شوند و حق رای هم خواهند داشت. 

گفتنی است؛ اخیرا «مصطفی کواکبیان»، نماینده مردم تهران در مجلس دهم و دبیرکل حزب مردم سالاری، در رابطه با لیست اجماع ساز اصلاح طلبان «۳۰+۱۰» و مشخصات آن اعم از شخصیت های ملی به برنا گفته بود: شخصیت ملی یعنی آدم های برجسته سیاسی که در این ۳۲ حزب موجود شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیستند مثلا موسوی خوئینی ها که شخصیت ملی برجسته ای است که عضو این دو ۳۲ حزب نیست یا امثالهم که من دیگر اسم نمی برم.

او در پاسخ به این سوال که چه احزابی به 30 +10 شخصیت ملی اضافه شدند، گفت: حزب مدافعان حقوق بشر شهیندخت مولاوردی و سازمان معلمان ایران به این لیست اضافه شده اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر