کد خبر: 99986
A

جعفرزاده ایمن آبادی: مردم با رای دادن به نوه امام مسیر کشور را در ریل درست اجرایی قرار خواهند داد

نماینده مجلس دهم: متاسفانه در سال‌های اخیر در حق خانواده امام راحل اجحاف شده است و فکر می‌کنم مردم در انتخابات سال آینده با رای دادن به آیت‌ا... سید‌حسن خمینی، نوه حضرت امام پیامی خود را خواهند رساند و مردم با مشارکت در انتخابات و رای دادن به نوه امام مسیر کشور را در ریل درست اجرایی قرار خواهند داد. حال اگر آیت‌ا... سید‌حسن خمینی تایید صلاحیت شود، ما انتخابات باشکوهی با مشارکت بالای خواهیم داشت.

جعفرزاده ایمن آبادی: مردم با رای دادن به نوه امام مسیر کشور را در ریل درست اجرایی قرار خواهند داد

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی نماینده مجلس دهم در آرمان ملی نوشت: در کشور احزاب قوی و بزرگی وجود ندارند که به تنهایی می‌توانند در انتخابات تاثیر‌گذار باشند. باید این مساله را در نظر گرفت که احزاب کوچک موجود در کشور برای اینکه بتوانند موفق عمل کنند، باید با یکدیگر متحد باشند و برای اینکه بتوانند در انتخابات، اتفاق بزرگی را رقم بزنند باید بر اساس مصالح ملی حرکت کنند. این موضوع که احزاب در مدت اخیر کمی فعال شده‌اند واقعیت دارد، اما باید این واقعیت را بپذیریم که احزاب در سال‌های اخیر منفعل عمل کرده‌اند. اینکه احزاب در کشور ما منفعل هستند، اصلا برای ساختار سیاسی کشور ما خوب نیست و باید تاسف خورد برای احزابی که هنوز در صحنه انتخابات وارد نشده‌اند و شکست را قبول کرده‌اند. حال با همه این موضوعات اصلاح‌طلبان نباید میدان انتخابات را خالی کنند و باید برای تغییر دادن شرایط موجود جامعه با بهترین نیروهای خود در انتخابات وارد شوند. این مساله باعث تاسف است که جریان اصولگرایی با وجود اینکه چند ماه تا انتخابات 1400 باقی مانده، خود را پیروز میدان می‌داند. در همین رابطه بهتر است جریان اصلاحات با قرار دادن یک هم‌افزایی و اتحاد بین یکدیگر و به راه انداختن موج انتخاباتی، جریان انتخابات را به نفع خود تغییر دهد.

اصلاح‌طلبان برای اینکه بتوانند در انتخابات 1400 پیروز شوند باید اختلافات خود را با یکدیگر کنار بگذارند و در صورت پیروزی در انتخابات برای حل مشکلات مردم تلاش کنند. اینکه احزاب برای معرفی کاندیدای نهایی خود لابی داشته باشند، فی‌نفسه اشکالی ندارد، اما مساله اصلی این است که احزاب نباید طرفداران خود را سردرگم کنند و در این راستا باید منافع ملی را بیشتر در نظر بگیرند. اصلاح‌طلبان باید دقت کنند که زیاده‌خواهی جریان اصولگرایی به جریان اصلاحات منتقل نشود. اصلاح‌طلبان با توجه به عملکرد ضعیف مجلس یازدهم به راحتی می‌توانند در انتخابات پیروز شوند. اما باید در اعلام کاندیداهای نهایی خود کمی گذشت داشته باشند و اختلافات را کنار بگذارند. البته از شورای نگهبان هم در‌خواست دارم برای اینکه انتخابات 1400 با مشارکت مردم همراه شود، با کاندیداهای انتخابات همکاری مناسب را داشته باشد. حضور مشارکت اندک مردم در انتخابات اسفند 98 و عملکردی که مجلس یازدهم داشته است، باعث شده مردم صحنه انتخابات 1400را خالی نکنند.

متاسفانه در سال‌های اخیر در حق خانواده امام راحل اجحاف شده است و فکر می‌کنم مردم در انتخابات سال آینده با رای دادن به آیت‌ا... سید‌حسن خمینی، نوه حضرت امام پیامی خود را خواهند رساند و مردم با مشارکت در انتخابات و رای دادن به نوه امام مسیر کشور را در ریل درست اجرایی قرار خواهند داد. حال اگر آیت‌ا... سید‌حسن خمینی تایید صلاحیت شود، ما انتخابات باشکوهی با مشارکت بالای خواهیم داشت، اما اگر ایشان تایید صلاحیت هم نشود، اصلاح‌طلبان با قدرت تمام از کاندیدای نهایی خود برای انتخابات 1400 حمایت خواهند کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر