کد خبر: 10287
A
روابط عمومی اسنپ در پاسخ به دیده بان ایران:

حتی یک مورد هم از ما شکایت نشده است/ ما یک شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستیم

ما یک شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستیم و بر اساس قوانین شرکت های دانش بنیان و فن آور فعالیت می کنیم. شرکت های دانش بنیان در انجام فعالیت قوانین خاص خود را دارند و ما قانون مند حرکت می کنیم. پل میان کاربر راننده و مسافر و با بالا بردن کیفیت رانندگان، قصد بالا نگه داشتن کیفیت سفرها را داریم.

حتی یک مورد هم از ما شکایت نشده است/ ما یک شرکت  دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستیم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ دعوای سازمان تاکسیرانی و شهرداری با اسنپ و تاپ سی دو اپلیکیشن موبایلی در هفته گذشته بالا گرفت به گونه ای که مظفر رئیس سازمان تاکسیرانی از برخورد با تاکسی های اینترنتی خبر داد. رئیس سازمان تاکسیرانی مدعی شده بود: " شهروندان زیادی از اپلیکیشن های موبایلی تاکسی شکایت کرده اند و این تاکسی  ها امنیت ندارند!" ادعای که فردای آن روز توسط رئیس پلیس فتا سردار هادیانفر رد شد. سردار هادیانفر ضمن تکذیب ادعای رئیس تاکسیرانی تهران گفته بود" هیچ شکایتی از اپلیکیشن های موبایلی نشده است."

 اسنپ و تاپ سی خیلی زودتر از آن چیزی که تصور می‌شد توانستند بازار تهران را به دست بگیرند! دیگر خبری از چانه زدن بر سر میزان کرایه،نداشتن پول خرد، تاکسی دربستی و.. نیست؛بلکه کافی است، هرکجا و در هر زمان از طریق یک اپلیکشین موبایل که رابط مسافر و راننده است، درخواست تاکسی را ارسال کرده تا با خودرو به محل مورد نظرتان بروید. اپلیکیشن‌های مسافربری  از یک سو به واسطه قیمت نازل‌ترشان به نسبت آژانس‌ها و تاکسی تلفنی‌ها و ازسوی دیگر به دلیل سرعت و کیفیت بالای خدماتشان ازجمله خودروهای مدل بالا، رفتار قابل قبول رانندگان مورد اقبال عمومی قرارگرفته‌اند هرچند که رانندگان تاکسی و آژانس‌ها دل خوشی در این باره نداشته باشند. همین امر دلیل فشار سازمان تاکسیرانی برای جلوگیری از فعالیت اسنپ و تاپ سی شد. 

 

 

روابط عمومی اسنپ، یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی به خبرنگار پایگاه خبری دیده بان ایران می گوید: "اولا هیچ شکایتی از ما نشده است. سردار هادیانفر رئیس پلیس فتا ادعای رئیس تاکسیرانی تهران را تکذیب کرده است. مسافران اسنپ از این شرکت رضایت کامل دارند و از موسسه ما تا کنون شکایتی نشده است. 

روابط عمومی اسنپ در پاسخ به این سوال که این شرکت چطور امنیت مسافران را تضمین می کند به خبرنگار دیده بان ایران گفت: 

شخصی که قصد دارد به عنوان کاربر راننده عضو اسنپ شود، باید در مصاحبه حضوری شرکت کند. از هر فرد متقاضی مدارک مورد نیاز مانند گواهی عدم سوءپیشینه، گواهینامه، کارت ماشین، کارت ملی، بیمه‌نامه و معاینه فنی اخذ، بررسی و اسکن آن در پروفایل وی ثبت می‌شود. در صورت موفقیت در مصاحبه و بازرسی کامل وسیله نقلیه راننده توسط متخصصین کنترل کیفی اسنپ، گام بعدی یعنی آموزش کامل رفتاری  با مسافر و نحوه استفاده از نرم‌افزار اسنپ توسط واحد آموزش اسنپ به انجام می‌رسد. در نهایت پس از طی تمامی مراحل ثبت‌نام، کاربر راننده فعالیت خود را در اسنپ آغاز می‌کند. برای بالاتر رفتن امنیت کار و مسافر، نرم افزار اسنپ به گونه‌ای طراحی شده که کاربر مسافر تمام مشخصات راننده مثل عکس، نام، نام خانوادگی، مدل و شماره پلاک خودرو را می‌بیند.همچنین در صورت نیاز امکان بررسی دقیق مکان کاربر راننده و کاربر مسافر وجود دارد. این موارد به همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته، سیستم تیکت‌گذاری آنلاین و امتیازدهی هوشمند از جمله مواردی هستند که اسنپ را با دیگر روش‌های حمل و نقل متمایز می‌کند. در ضمن در بروزرسانی جدید اسنپ ویژگی به نام اشتراک‌گذاری سفر با نزدیکان اضافه شده که این امکان را فراهم می‌کند که شما سفر در حال انجام را با نزدیکان خود به اشتراک بگذارید.اما  ادعای عدم امنیت مسافران خود را که از سوی برخی نهادها اعلام شده است را تکذیب می کنیم. 

 

این شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی در ادامه افزود:پل میان کاربر راننده و مسافر و با بالا بردن کیفیت رانندگان، قصد بالا نگه داشتن کیفیت سفرها را داریم.

 

 

روابط عمومی این شرکت در پاسخ به این سوال که اسنپ متعلق به چه کسی یا چه کسانی است و آیا این شرکت مجوز دارد گفت: 

ما یک شرکت  دارای نماد اعتماد الکترونیکی  هستیم.  رپی ابهامات و اعتراضات مربوط به سرویس‌های حمل و نقل اینترنتی دره فضای حمل و نقل شهری، سرپرست دفتر توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد شرکت‌هایی مانند سرویس دهندگان حمل و نقل که در فضای مجازی مشغول شده‌اند در صورت داشتن نماد اعتماد تجارت الکترونیکی مانعی برای فعالیت‌شان وجود ندارد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر