کد خبر: 12346
A

دیدار فرماندار پاکدشت با خانواده آتش نشان شهید بهنام میرزاخانی

در پی شهادت آتش نشان شهید بهنام میرزاخانی که در جریان آتش سوزی ساختمان پلاسکو به درجه رفیع شهادت نائل آمد، فرماندار و مسئولان پاکدشت با پدر و خانواده شهید دیدار کرد.

دیدار فرماندار پاکدشت با خانواده آتش نشان شهید بهنام میرزاخانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فرماندار پاکدشت روز شنبه در دیدار با خانواده آتش نشان شهید بهنام میرزاخانی گفت: شهادت آتش نشانان فداکار، غیور و فرزندان ایران اسلامی در حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو قلب تمامی ملت ایران را داغدار کرد.

علی صادقی افزود: آتش نشانان، دلاورمردان عرصه جهاد در راه نجات انسان ها هستند که شجاعانه و با همتی مردانه برای ملت جان فشانی کردند.

وی افزود: ملت قدرشناس و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی فداکاری این فرزندان رشید و شجاع به خصوص آتش نشان شهید بهنام میرزاخانی فرزند برومند شهرستان پاکدشت را با شجاعت زندگی خود را برای نجات جان دیگر انسان ها فدا نمود فراموش نخواهند کرد.

صادقی بیان کرد: آتش نشانان با آگاهی از خطری که پیش روی آنان بود پای در میدان مقابله با آتش ساختمان پلاسکو نهادند و با ایثار و از خودگذشتگی، نام خود را در تاریخ ایران اسلامی جاودانه ساختند.

شهید بهنام میرزاخانی که روز جمعه پس از جراحات ناشی از حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در بیمارستان به درجه شهادت نائل آمد، ساکن منطقه یبر از توابع شهرستان پاکدشت است.

شهید میرزاخانی دارای دو برادر و یک خواهر است و در هنگام شهادت 35 سال بیشتر نداشت و تنها دو ماه از زندگی مشترک وی می گذشت.

صدها تن از اهالی پاکدشت با اطلاع یافتن از خبر شهادت شهید میرزاخانی در منزل پدر وی حاضر شدند و ضمن عرض تسلیت این حادثه، از تلاش های این آتش نشان شهید قدردانی کردند.

روز پنجشنبه هفته گذشته، ساختمان تجاری پلاسکو پس از سه ساعت آتش سوزی به یکباره فروریخت و جمعی از نیروهای آتش نشان در زیر آوار گرفتار شدند.

پاکدشت با 450 هزار جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر جاده امام رضا (ع) واقع شده است.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر