کد خبر: 12496
A

پیکر شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو از دانشگاه تهران تشییع می شود

مسئول ستاد تشییع پیکر شهدای آتش نشان گفت: براساس پیش بینی های انجام شده پیکر شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو از دانشگاه تهران به سمت بهشت زهرا (س) تشییع شوند.

پیکر شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو از دانشگاه تهران تشییع می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی با اشاره به برنامه ریزی های مدیریت شهری برای اجرای هر چه باشکوه تر مراسم تشییع شهدای آتش نشان اظهار کرد: قرار است تا پیکر این شهدا با حضور آحاد ملت از دانشگاه تهران تشییع شده و در همین مکان نیز نماز خوانده شود.
وی افزود: پس از خواندن نماز، پیکر شهدا از سمت خیابان انقلاب به بهشت زهرا (س) تشییع می شود تا در آرامگاه ابدی آرام گیرند.
مسئول ستاد مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان گفت: پیش بینی کرده ایم تا از سوی شهرداری مراسم ختم و بزرگداشتی برای شهدای آتش نشان عزیز برگزار شود که زمان این مراسم متعاقباً اعلام می شود. 
به گزارش ایرنا، ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و حدود ساعت 11 و 30 دقیقه ساختمان به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان که در حال اطفای حریق بودند، زیر آوار گرفتار شدند.
عملیات آوار برداری از روز پنجشنبه تاکنون همچنان ادامه دارد.
حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تاکنون هفت قربانی داشته است.
تا ساعت 8:30 صبح امروز(دوشنبه) پیکر 2 آتش نشان و 4 شهروند(کسبه و یا مالک واحدهای تجاری) از زیر آوارهای ساختمان پلاسکو خارج شده و یکی از آتش نشانان بستری در بیمارستان نیز به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر