کد خبر: 12984
A

ماهواره‌ها می‌خواهند تلقین کنند، ساختمانی موسوم به پلاسکو در تهران وجود نداشته!/ طنز

علی‌رغم تبلیغات رسانه‌های بیگانه مبنی بر وجود ساختمانی موسوم به پلاسکو در تهران،‌ چنین ساختمانی با آن مشخصات اصلا وجود نداشته است، اما ماهواره‌ها می‌خواهند به ما تلقین کنند که ساختمانی به نام پلاسکو وجود داشته است

ماهواره‌ها می‌خواهند تلقین کنند، ساختمانی موسوم به پلاسکو در تهران وجود نداشته!/ طنز

دیده بان ایران | طنز روز - رضا ساکی: هیئت امنای ساختمان پلاسکو از همان روز حادثه خیلی آرام و زیرپوستی و نرم و آهسته و پیوسته دارد وجب به وجب ساختمان را تکذیب می‌کند. این هیئت گرامی در یکی از تکذیبه‌ها ادعا کرده است که در ساختمان پلاسکو حتی یک کارگاه تولیدی نبوده و همه واحدها فروشگاه بوده است! یعنی آن همه مارک‌های خارجی که لودر به لودر از زیر آوار درمی‌آمد مربوط به حتی یک واحد تولیدی نبوده است؟
یعنی طوری خبرها را تکذیب می‌کنند که نزدیک است که کار به جایی برسد که چنین بیانیه‌ای بدهند:
«مردم عزیز ایران
سلام علیکم
ضمن تشکر از نیروهای شجاع، نترس، بی‌مهابا، فداکار و عزیز آتش‌نشانی باید عرض کنیم که علی‌رغم تبلیغات رسانه‌های بیگانه مبنی بر وجود ساختمانی موسوم به پلاسکو در تهران،‌ چنین ساختمانی با آن مشخصات اصلا وجود نداشته است، اما ماهواره‌ها می‌خواهند به ما تلقین کنند که ساختمانی به نام پلاسکو وجود داشته است که براثر سهل‌انگاری مسئولان ایرانی سوخته و فروریخته است.

قصد ماهواره‌ها هم این است که مسئولان ما را نارکارآمد جلوه بدهند یا خدای نکرده وادار به عذرخواهی و استعفا کنند. در صورتی که این زمین خالی کنار پاساژ کویتی‌ها از زمان پهلوی سابق و شاه خائن همین طوری بوده است. جالب است که برخی مسئولان هم متاسفانه با غرب همکاری می‌کنند و می‌گویند ما ۱۷۰۰ تریلی آوار را از پلاسکو خارج کرده‌ایم. البته شما بهتر از ما می‌دانید که امروزه با فتوشاپ همه کار می‌شود کرد و حتا ما شنیده‌ایم غربی‌ها با فتوشاپ باعث خشکسالی در برخی کشورها شده‌اند. پس به این شایعه‌ها توجه نکنید و بدانید ما هیئت امنای ساختمان پلاسکو با همه توان مقابل تهمت رسانه‌ها و غرب و شرق خواهیم ایستاد.
با احترام، هیئت امنای پاساژ پلاسکوی تهران»

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر