کد خبر: 5894
A

افخمی: ترامپ نقش یک «کله خر آمریکایی» را خوب بازی کرد

نمی دانم به ملت آمریکا برای انتخاب این بازیگر عجیب و غریب باید تبریک بگوییم یا تسیلت؛ اما برای ما از هر نظر جالب است. چون از میان هر دو کاندیدا که در حال اجرای نمایش و بازی برای مردم بودند، ترامپ که نقش یک کابوی ساده و صادق و یک «کله خبر آمریکایی» را برای مردم آمریکا بازی کرد نهایتا انتخاب شد.

افخمی: ترامپ نقش یک «کله خر آمریکایی» را خوب بازی کرد
برنامه سینمایی «هفت» این هفته با نطق بهروز افخمی درباره انتخابات آمریکا آغاز شد و در ادامه به موضوع چند هفته اخیر این برنامه درباره سینمای مذهبی پرداخته شد.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  برنامه سینمایی «هفت» این هفته ساعت 22:30 جمعه در حالی بر روی آنتن رفت که در ابتدای این برنامه سینمایی، افخمی به بهانه آنکه ترامپ در برخی فیلم‌های سینمایی یک سکانس بازی کرده یا گروهی از هالیوودی‌ها از کلینتون حمایت کرده‌اند، یک نطق سیاسی کرد و درباره انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در این برنامه ظاهراً سینمایی سخن گفت.
 
بهروز افخمی با اشاره به انتخاب ترامپ، گفت: نمی دانم به ملت آمریکا برای انتخاب این بازیگر عجیب و غریب باید تبریک بگوییم یا تسیلت؛ اما برای ما از هر نظر جالب است. چون از میان هر دو کاندیدا که در حال اجرای نمایش و بازی برای مردم بودند، ترامپ که نقش یک کابوی ساده و صادق و یک «کله خبر آمریکایی» را برای مردم آمریکا بازی کرد نهایتا انتخاب شد.

به هر حال بدجنس بودن و دروغگو بودن کلینتون کاملا از تصویر بیرون می زد و با وجود همه حمایت های رسانه ای نتوانست رای بیاورد. بعضی از هنرمندان آمریکایی وعده داده بودند، اگر ترامپ رئیس جمهور شود، این کشور را ترک خواهند کرد و حالا باید دید به این وعده عمل خواهند کرد یا خیر. هالیوود با تمام قدرت پشت سر یک کاندیدا قرار گرفت و امروز کل این اعتبار را باخته است.
 
البته این تفسیر افخمی جای تامل دارد، چرا که بهروز افخمی و گروهی از سینماگران کشورمان از کاندیداهای ریاست جمهوری در دوره‌های پیشین حمایت کرده‌اند که رای حداقلی را به دست آورده‌اند و با این اوصاف باید گفت افخمی و سینماگران حامی آن کاندیدا بی‌اعتبار شده‌اند؟

در ادامه این برنامه بهروز افخمی با محمدحسین رجبی دوانی و سیدناصر هاشم زاده درخصوص ظرفیت های داستانی عاشورا، گفت و گو کرد.
 
همچنین بهروز شعیبی و سیدمحمود رضوی، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی "سیانور" در این برنامه مهمان افخمی خواهند بود.

در آخر میز نقد فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» با حضور پدرام علیزاده، کارگردان فیلم و مسعود فراستی برگزار می‌شود.
 

منبع: تابناک

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر