کد خبر: 7437
A
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان:

جوان ۲۰ ساله دو کیلوگرم مواد مخدر را در شکم خود جاسازی کرد+تصویر

سرهنگ مختار شیرمحمدی گفت: شکم قاچاقچی 20 ساله توسط پزشک جراح به منظور کشف و ضبط 208 بسته مواد مخدر بلعیده شده از نوع تریاک و نجات جان، مورد جراحی قرار گرفت.

جوان ۲۰ ساله دو کیلوگرم مواد مخدر را در شکم خود جاسازی کرد+تصویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سرهنگ مختار شیرمحمدی اظهار کرد: برابر اخبار و گزارش های مردمی، پلیس مبارزه با موادمخدر این استان متهم را سوم آذر جاری هنگام تردد با خودروی سواری کرایه ای در مسیر ارتباطی زنجان به میانه، شناسایی و دستگیر کرد.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت نامناسب جسمی متهم در حین بازجویی و تحقیقات از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر، شک ماموران را بر انگیخت که پس از هماهنگی با مقامات قضایی استان، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ شیرمحمدی تصریح کرد: پس از انجام رادیولوژی (عکسبرداری) بسته های بلعیده شده در روده و معده این متهم مشاهده شد و برای بیرون کشیدن مواد مخدر و نجات دادن جانش از مرگ حتمی، مورد جراحی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: متهم غیربومی است و  این مقدار تریاک مکشوفه را در قالب بسته های کوچک بلعیده بود که پس از عمل جراحی، به منظور ادامه مداوا و درمان در بیمارستان بستری شد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر