کد خبر: 9650
A

گفت‌وگو با سردسته باند سرقت‌مسلحانه سوپرمارکت‌ها/ کلاس بازیگری رفتم ولی هیچ‌کس سراغم نیامد که معروف‌شوم

در آخرین روز آذرماه پلیس تهران از سرقت مسلحانه یک گروه سه نفره از سوپرمارکت‌های تهران خبر داد و گفته شد اعضای این گروه تحت تعقیب پلیس هستند.

گفت‌وگو با سردسته باند سرقت‌مسلحانه سوپرمارکت‌ها/ کلاس بازیگری رفتم ولی هیچ‌کس سراغم نیامد که معروف‌شوم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرپرست دادسرای سرقت تهران و رییس پلیس پایتخت از دستگیری این گروه خبر دادند.

رییس دادسرای سرقت تهران درباره نحوه دستگیری این گروه به «اعتماد» گفت: «اعضای این باند شب‌ها با یک سمند سفید سرقتی در حالی که چهره‌شان را پوشانده بودند سراغ سوپرمارکت‌ها می‌رفتند و سرقت‌های مسلحانه‌شان را انجام می‌دادند. آنها یک گروه ٥ نفره بودند که در اغلب مواقع تنها سه نفرشان در هنگام سرقت حضور داشتند. »

قاضی ابوالحسنی افزود: «از مخفیگاه اعضای این باند، ١٨ گلوله جنگی و تعدادی اسپری بی‌هوش‌کننده کشف شد. اعضای این گروه همگی سابقه‌دار بودند.» رییس دادسرای سرقت با بیان اینکه آنها به ١٨ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کرده‌اند گفت: «٥ فقره از این سرقت‌ها مشخص شده است.»

گفت‌و‌گو با محسن، سردسته گروه سرقت ٥ نفره

 


چند سال داری؟

٣٥سال.

با اعضای گروهت چطور آشنا شدی؟

ما همگی هم محله‌ای بودیم و در منطقه قرچک ورامین زندگی می‌کردیم. کم‌کم با هم دوست شدیم. مدت‌ها از دوستی‌مان می‌گذشت که تصمیم گرفتیم گروه سرقت مسلحانه راه بیندازیم.

چرا تصمیم به سرقت گرفتی؟

پدرم وضع مالی خوبی داشت و بساز‌بفروش بود. من تا وقتی زیرسایه پدرم بودم مشکل مالی نداشتم. علاقه زیادی به بازیگری داشتم و در کلاس‌های بازیگری یکی از اساتید برجسته تئاتر هم شرکت کرده بودم. همیشه دلم می‌خواست یک کارگردان معروف سراغم بیاید تا در فیلم‌هایش بازی کنم. اما کسی سراغم نیامد و نتوانستم معروف شوم. بعد از مدتی از خانواده‌ام جدا شدم و مشکل مالی پیدا کردم. کم‌کم با دوستانم شروع کردیم به سرقت‌های مسلحانه. انگیزه‌مان هم مالی بود. همه بی‌پول بودیم و می‌خواستیم زندگی‌مان را تامین کنیم.

سرقت‌های‌تان را از چه تاریخی شروع کردید؟

ما از ٢٧ آذرماه سرقت‌های مسلحانه‌مان را در سوپرمارکت‌های شهر آغاز کردیم.

اسلحه‌هایی که با آن سرقت‌های مسلحانه را انجام می‌دادید را چگونه تهیه کردید؟

ما هر کدام از اسلحه‌ها را با قیمت ٨ میلیون تومان خریدیم.

سرقت‌های‌تان را بیشتر در چه مناطقی از تهران انجام می‌دادید؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر