کد خبر: 9968
A

«مشکل گیتی» رفع توقیف شد

اکران فیلم «مشکل گیتی» در سرگروه سینمایی زندگی از سر گرفته می‌شود.

«مشکل گیتی» رفع توقیف شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با رفع توقیف فیلم «مشکل گیتی» که نمایش‌اش به دستور دادستانی برای پخش تیزر از شبکه‌های ماهواره‌ای متوقف شده بود،سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره وضعیت سالن‌های نمایش دهنده این فیلم پس از حدود یک هفته توقیف طی مصاحبه ای گفت: نمایش این فیلم در سرگروه سینمایی خود یعنی پردیس «زندگی» از سر گرفته می‌شود.

غلامرضا فرجی با اشاره به آغاز اکران فیلم «ماه همه گناهکاریم» از 8 دی‌ماه در این مجموعه سینمایی افزود: فیلم «ما همه گناهکاریم» قرار است به صورت آزاد نمایش داده شود و بعد از اینکه فیلم «مشکل گیتی» به کف فروش خود برسد، در سالن اصلی جایگزین آن می‌شود.

او همچنین درباره روزهای توقیف شده این فیلم و اینکه آیا این چند روز در مدت زمان اکران آن محاسبه خواهد شد یا خیر؟ گفت: این مسئله باید مجددا در شورا بررسی شود و نتیجه آن هفته آینده اعلام خواهد شد.

«مشکل گیتی» با بازی حمید فرخ‌نژاد، رویا نونهالی، فریبا نادری، یکتا ناصر، امیرحسن رستمی، بهنوش بختیاری و ... محصول سال ۹۴ است که از سوم آذرماه در سینماهای کشور اکران شد و اول دی‌ماه از سوی دادستانی دستور توقف نمایش آن صادر شد.


منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر