کد خبر: 115795
A

کارگردان سریال «گاندو»، به‌خاطر توهین مردم کازرون و استان فارس عذر خواهی کرد

جواد افشار، کارگردان «گاندو»، به خاطر تشابه اسمی یکی از شخصیت‌های منفی این سریال با یکی از قهرمانان ملی استان فارس، از مردم کازرون عذرخواهی کرد.

کارگردان سریال «گاندو»، به‌خاطر توهین مردم کازرون و استان فارس عذر خواهی کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جواد افشار، کارگردان «گاندو»، در  صفحه شخصی اینستاگرام خود، به خاطر یک تشابه اسمی در این سریال، عذرخواهی کرد.

در سریال «گاندو»، نام یک دکتر خائن، ناصر کازرونی است که شبیه نام یکی از قهرمانان استان فارس و شهر کازرون است. 

در بخشی از پیام جواد افشار که در اینستاگرام استوری کرده، آمده است: 

«... در بخشی از داستان سریال، یکی از اساتید دانشگاه (ناصر کازرونی)، تحت تاثیر توطئه مدیر خائنی (دکتر نصرآبادی) که به سفارت انگلیس رفت و آمد دارد، قرار گرفته و ... که به‌طور کاملا تصادفی، شبیه اسم قهرمان ملی (ناصر دیوان کازرونی) شده که موجب رنجش مردم عزیز آن دیار گردیده است.

ضمن پوزش از این اتفاق و تشابه اسمی تصادفی، جهت احترام به آن قهرمان ملی و برطرف کردن شائبه به وجود آمده، اسم این کارآکتر، برای ثبت در آرشیو، تغییر و اصلاح شد.»  

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • یک کازرونی

    برای اطلاع خوانندگان، در زمان جنبش رییسعلی دلواری بر علیه نیروهای انگلیسی، ناصردیوان کازرونی به همراه یارانش به رئیسعلی دلواری کمک کرد و راه عبور نیروهای خارجی به سمت شیراز را بست. پس از شکست نهضت جنوب نیروهای انگلیس این مرد شریف را در میدان خیرات کازرون به همراه دو نفر دیگر از یارانش به دار آویختند. بعد از آن خاندان ناصردیوان در زمان سجل احوال نام خانوادگی خود را شهیدی گذاشتند که بانو افسر شهیدی خواننده مشهور یکی از همان خانواده است. ناصر دیوان و خانواده او در بین مردم کازرون بسیار مورد احترام هستند

ارسال نظر