کد خبر: 130077
A

«قهرمان» می گذارد اصغر فرهادی رئیس هیات داوران جشنواره کن شود؟

نشریه ورایتی در مطلبی به پیش‌بینی درباره آثار حاضر در ۷۵‌امین دوره این فستیوال پرداخت که روز پنجشنبه قرار است اسامی آثار بخش‌های مختلف آن اعلام شود.

«قهرمان» می گذارد اصغر فرهادی رئیس هیات داوران جشنواره کن شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه ورایتی در مطلبی به پیش‌بینی درباره آثار حاضر در ۷۵‌امین دوره این فستیوال پرداخت که روز پنجشنبه قرار است اسامی آثار بخش‌های مختلف آن اعلام شود.

در برخی از این پیش‌بینی آمده است که شنیده‌ها از احتمال حضور اصغر فرهادی در مقام رئیس هیئت داوران امسال جشنواره کن حکایت دارد. به گفته ورایتی بنا به مشکلی که در پرونده حقوقی فیلم قهرمان به وجود آمده شاید کن مقداری در اعلام ریاست ژوری امسال خود تعلل کند اما این نام بلاخره روز پنجشنبه اعلام خواهد شد. این فستیوال به دنبال حضور نام هایی مانند پنه لوپه کروز و ماریون کوتیار بوده اما هر دو احتمالاً در فستیوال امسال فیلم داشته باشند و به همین دلیل در هیئت داوران نباشند. نکته جالب اینکه فیلم در فیلم کوتیار یعنی «برادر و خواهر»گلشیفته فراهانی هم حضور دارد.
.
در این مطلب به شایعه حضور آثار جدید بزرگان سینمای آمریکا از جمله فیلم جدید جورج میلر («سه هزار سال انتظار» ) دیوید کراننبزگ (جرائم آینده») و شاید دیوید لینچ اشاره شده است. آثار مثل فیلم جدیدی کارگردانی مثل هیروکازو کورئیدا، پارک چان ووک و کیریل سربرنیکوف هم ممکن است در این فستیوال حضور پیدا کنند.

منبع: سینمادیلی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر