کد خبر: 133169
A

مطلب توهین آمیز روزنامه دولتی ایران خطاب به «ترانه علیدوستی»: اولین مبارزه ترانه در شکم مادرش بود

روزنامه دولتی ایران در مطلبی طنزگونه درباره ترانه علیدوستی با تیتر «چریکی با صورت نشسته!» با کنایه به این هنرمند نوشت: خانم ترانه علیدوستی مبارز کهنه کار ایرانی سرانجام بعد از ۳۸ سال مبارزه پنهانی وارد فاز علنی مبارزه شد!

مطلب توهین آمیز روزنامه دولتی ایران خطاب به «ترانه علیدوستی»: اولین مبارزه ترانه در شکم مادرش بود

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه دولتی ایران در مطلبی طنزگونه درباره ترانه علیدوستی با تیتر «چریکی با صورت نشسته!» با کنایه به این هنرمند نوشت: خانم ترانه علیدوستی مبارز کهنه کار ایرانی سرانجام بعد از ۳۸ سال مبارزه پنهانی وارد فاز علنی مبارزه شد!

 

او که سال‌ها در پوشش جنین، نوزاد، دانش‌آموز و بازیگر مشغول مبارزه با حکومت بود در حاشیه جشنواره فیلم کن صراحتاً و شجاعانه اعلام کرد از صبح که از خواب بیدار می‌شود تا شب مشغول مبارزه با حکومت است. در این مطلب ابتدا نگاهی داریم به مهم‌ترین سوابق مبارزاتی این زن شجاع و در ادامه برنامه روزانه مبارزاتی او را مرور خواهیم کرد.

با لگد شروع شد!

اولین مبارزه ترانه به آبان ماه سال 62 برمی گردد. مادرش برای گرفتن چهل و هفتمین مرحله کوپن در صف ایستاده بود و تنها سه نفر تا گرفتن کوپن و رفتن زیر بار منت جمهوری اسلامی مانده بود. اما خوشبختانه ترانه که هنوز معلوم نبود اسمش ترانه خواهد بود یا کبری یا حتی تراب و تیمور با لگدی جانانه مادر را از گرفتن کوپن حکومت منصرف کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر