کد خبر: 137594
A

برگزاری اولین دورهمی خشت، ویژه فعالین حوزه صنعت ساختمان

اولین دورهمی خشت با حضور سازندگان، سرمایه گذاران و مشاوران مطرح کشور با موضوع تامین سرمایه خرد پروژه های ساختمانی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان، در سالن ملل، واقع در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد

برگزاری اولین دورهمی خشت، ویژه فعالین حوزه صنعت ساختمان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ فرشته سرابندی، مدیر اجرایی «اولین دورهمی خشت» در خصوص این رویداد با اشاره به اینکه در حوزه صنعت ساختمان نیاز به شبکه سازی، انتقال تجربه و همچنین خلق فرصت است، گفت: صنعت ساختمان یکی از ارکان اصلی اقتصاد کشور محسوب می شود، فرصت های موجود در این حوزه وجود دارد که به درستی از آنها استفاده نشده است. افراد توانمند با توانایی های بسیار خوب و عالی در این حوزه در حال فعالیت هستند، اما یکی از اشکالات حال حاضر، انتقال دانش موجود است که به درستی در اختیار سایرین قرار نمیگیرد و در واقع ارتباط و یا تعامل موثری وجود ندارد.

سرابندی در ادامه به یکی دیگر از چالش های بزرگ صنعت ساختمان اشاره کرد که، نبود ارتباط مناسب و موثر بین افراد و دست اندرکاران این حوزه است. به طور مثال، افرادی که نیازمند خدمت، محصول و یا سرمایه در این حوزه هستند به راحتی نمیتوانند با افراد توانمند و ذیصلاح در این حوزه ارتباط برقرار کنند. ایشان در آخر بیان داشتند که قصد داریم با شبکه سازی بین فعالان حوزه ساختمان و افراد متقاضی این بخش ارتباط درستی برقرار کنیم.

حسین اقدامی، مدیرعامل موسسه حقوقی معامله امن دادگر، در خصوص چالشهای حقوقی پیش آمده در حوزه ساختمان، در چند سال گذشته ابراز تاسف کردند و اعلام داشتند که بسیاری از سرمایه گذاران پروژه های ساختمانی درگیر چالش های متعددی در مباحث حقوقی شده اند که تعاونی های مسکن دچار بیشترین چالش هستند. در این دورهمی تلاش شد برخی از این چالش ها مطرح و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و راهکارهایی معرفی گردید.

محمد رضا تهوری، مدیر عامل شرکت بیت هوم در این دورهمی با توجه به مشکلات و چالش های تامین مالی در پروژه های ساختمانی، روش فروش متری ملک را به عنوان یکی از روش های کم ریسک برای تامین مالی خرد معرفی کرد و ضمن معرفی بیت هوم به عنوان یک پلتفرم فروش متری ملک، سوق داد و اظهار داشت، که با استفاده از این روش، بسیاری از افراد میتوانند به تدریج وارد مسیر خانه دار شدن قرار بگیرند و به یکی از رویاها و آرزوی هر خانواده ای دست پیدا کنند.

این رویداد در روز یکشنبه بیست و سوم مردادماه 1401 برگزار شد که هدف بررسی چالش های و مسائل موجود در حوزه ساختمان توسط اساتید این حوزه مورد بررسی قرار گرفت. این دورهمی با همکاری موسسه حقوقی معامله امن دادگر و شرکت بیت هوم برگزار شد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر