کد خبر: 17022
A
سخنگوی شورای صنفی نمایش:

وزارت ارشاد درباره بهای بلیت سینماها تصمیم می گیرد/پیوستن «آباجان» و «گشت 2» به اکران نوروزی

سخنگوی شورای صنفی نمایشاز اضاف شدن فیلم های «آباجان» و «گشت 2» به جمع اکران نوروزی پیوست و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است بهای بلیت را طی دستورالعملی به اصناف و سینما و تهیه کنندگان و سینماداران اعلام کند.

وزارت ارشاد درباره بهای بلیت سینماها تصمیم می گیرد/پیوستن «آباجان» و «گشت 2» به اکران نوروزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،رغلامرضا فرجی طی مصاحبه ای درباره تصمیمات امروز(دوشنبه) شورای صنفی نمایش افزود: امروز پیشنهاد شورای صنفی نمایش مبنی بر شناور شدن بهای بلیت های سینما به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد و در انتظار پاسخ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.

وی از اضافه شدن 2 فیلم دیگر به جمع فیلم های اکران نوروزی خبر داد و گفت:‌ همچنین در جلسه امروز مقرر شد فیلم سینمایی «گشت 2» به کارگردانی سعید سهیلی به سرگروهی سینما استقلال و فیلم سینمایی «آباجان» ساخته هاتف علیمردانی به سرگروهی سینما آفریقا از 25 اسفند به نمایش در آید.

فرجی اضافه کرد: با اضافه شدن این 2 فیلم به فیلم «یک روز بخصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان و «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان، فیلم های اکران نوروزی تکمیل شدند و همگی از 25 اسفند ماه به نمایش درمی آید.

وی درباره تعطیل شدن بعضی سانس های تعدادی از سینماها روز سه شنبه (چهارشنبه سوری) برای جلوگیری از خطرات احتمالی گفت: بعضی از سالن ها همه ساله در چنین روزی برای دوری از خطرات احتمالی اقدام به تعطیلی بعضی از سانس های خود می کنند که مشکلی نیست.

فرجی همچنین گفت: طبق آئین نامه شورای صنفی نمایش مسوولان هر سینمایی باید تعداد سانس های موظف هر فیلم را نمایش دهند و اگر قرار است سانسی را تعطیل کنند باید به صورت کتبی اعلام کنند که موضوع چهارشنبه سوری جدای از این موضوع است.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر