کد خبر: 75530
A

رضا هلالی و میثم مطیعی جایگزین قیصر امین‌پور شدند!

حوزه هنری که روزی پاتوق و پایگاه نویسندگان و هنرمندان بزرگی مانند قیصر امین‌پور و سید مرتضی آوینی بود حالا به مجموعه‌ای برای برنامه‌های یک جریان سیاسی خاص تبدیل شده است. روز گذشته همایشی با عنوان «صدای مردم» در حوزه هنری برپا شد و در آن مداحان و شعرای آیینی، به بهانه نقد، به توهین و هجو رئیس جمهور و رئیس مجلس پرداختند. در این همایش که از شبکه سه سیما به طور زنده پخش شد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس حوزه هنری نیز حضور داشتند.

رضا هلالی و میثم مطیعی جایگزین قیصر امین‌پور شدند!
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حوزه هنری که روزی پاتوق و پایگاه نویسندگان و هنرمندان بزرگی مانند قیصر امین‌پور و سید مرتضی آوینی بود حالا به مجموعه‌ای برای برنامه‌های یک جریان سیاسی خاص تبدیل شده است.

روز  گذشته همایشی با عنوان «صدای مردم» در حوزه هنری برپا شد و در آن مداحان و شعرای آیینی، به بهانه نقد، به توهین و هجو رئیس جمهور و رئیس مجلس پرداختند. در این همایش که از شبکه سه سیما به طور زنده پخش شد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس حوزه هنری نیز حضور داشتند.

ولی الله کلامی، شاعری که بیشتر اشعار آیینی از او خوانده بودیم دیروز در همایش «صدای مردم» روحانی و لاریجانی را هجو و رئیسی را مدح کرد.

 در انتهای این برنامه میثم مطیعی، مداحی که در نماز عید فطر دو سال قبل اشعاری را با عنوان «صف اول» خوانده بود نیز برنامه اجرا کرد./خبرگزاری جمهوری اسلامی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر