کد خبر: 81772
A

ادامه جنجال نامه مرخصی «محمد امامی»/ حسن آقاکریمی، تهیه‌کننده و کارگردان: نیت‌ام شریک شدن در اقدامی انسان‌دوستانه بود اما بعداً پشیمان شدم

حسن آقاکریمی، تهیه‌کننده و کارگردان سینما اظهار داشت: وقتی نامه خطاب به آقای رئیسی و قوه قضاییه را امضا می‌کردم تصورم این بود که کار درستی انجام می‌دهم و هدفم کار خیر بود.

ادامه جنجال نامه مرخصی «محمد امامی»/ حسن آقاکریمی، تهیه‌کننده و کارگردان: نیت‌ام شریک شدن در اقدامی انسان‌دوستانه بود اما بعداً پشیمان شدم

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن آقاکریمی، تهیه‌کننده و کارگردان سینما اظهار داشت: وقتی نامه خطاب به آقای رئیسی و قوه قضاییه را امضا می‌کردم تصورم این بود که کار درستی انجام می‌دهم و هدفم کار خیر بود.

 

وقتی پیشنهاد امضای نامه به من شد و نام‌های سینماگران مطرح و خوش‌سابقه را دیدم من هم تصمیم گرفتم نامه را امضا کنم.

 

او افزود: من نه آقای محمد امامی را از نزدیک دیده‌ام و نه به درستی ایشان را می‌شناسم. شناخت من از ایشان از طریق رسانه‌ها و مطبوعات است و می‌دانستم برای آثار مختلفی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و فعالیت‌های سینمایی داشند.

 

آقا کریمی با بیان اینکه نامه را صرفا به جهت اقدامی انساندوستانه امضا کردم، گفت: بعد از آن‌که متوجه شدم یکی دو نفر از همکارانی که پای نامه را امضا کرده‌اند مراوداتی مالی با آقای امامی دارند از امضای نامه پشیمان شدم. متوجه شدم یکی از سرشناس‌ترین امضا کنندگان نامه قرار است سریالی برای شبکه نمایش خانگی تولید کند و آقای امامی سرمایه‌گذار کار است و پولی نیز از ایشان دریافت شده به همین خاطر نیت امضای نامه بنظرم مخدوش شد.

 

او افزود: واقعا هجمه‌ای که علیه این کار شکل گرفته در پشیمانی من نقشی ندارد و همانطور که گفتم نیت من صرفا شریک شدن در اقدامی انسان‌دوستانه بوده است. به واسطه اطلاعاتی که بعدا کسب کردم از امضای نامه پشیمان شدم اما امضایم را پس نمی‌گیرم.

 

کارگردان فیلم «آقای مدیر» گفت: در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا نامه‌ای نوشته شد تا به فردی مرخصی داده شود. درخواست عفو و بخشش این فرد در میان نبود و... . البته بی‌دقتی از من هم بود و باید نامه را با دقت می‌خواندم. القابی در نامه به ایشان داده شده و توصیفاتی وجود دارد که من نخوانده بودم و اشتباه از خودم بود./ اعتمادآنلاین

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر