کد خبر: 158646
A

هامر جدید ارتش آمریکا با ظاهر و باطنی کاملا متفاوت+تصاویر

جنرال موتورز دیفنس، کانسپت خودروی نظامی کاملاً جدید الکتریکی (EMCV) را معرفی کرده است که در واقع یک خودروی الکتریکی هامر EV با تغییرات متعدد برای استفاده توسط ارتش است.

هامر جدید ارتش آمریکا با ظاهر و باطنی کاملا متفاوت+تصاویر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جنرال موتورز دیفنس، کانسپت خودروی نظامی کاملاً جدید الکتریکی (EMCV) را معرفی کرده است که در واقع یک خودروی الکتریکی هامر EV با تغییرات متعدد برای استفاده توسط ارتش است.

جنرال موتورز دیفنس یا GMD، زیرمجموعه جنرال موتورز محسوب می‌شود که از اواسط قرن ۲۰ میلادی به تولید خودروهای نظامی مشغول است.

5875597

این خودرو در مقایسه با محصولات قبلی، بزرگتر، سنگین‌تر، و مهم‌تر از همه، بی‌صداست. در زیر بدنه تماما سبز رنگ نظامی، همان شاسی و سیستم پیشرانه EV وجود دارد که در هامر EV وجود دارد، بنابراین سه موتور الکتریکی قادر به ارائه خروجی ترکیبی ۱۰۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۶۰۰ نیوتون‌متر و همچنین یک موتور عظیم ۲۱۲ کیلووات هستند.

هامر نظامی با شارژ کامل می‌تواند تا ۴۸۰ کیلومتر مسافت را طی کند و به ژنراتور ۱۲ کیلوواتی دیزلی برای شارژ محدود مجهز شده است.یک قفس لوله‌ای از راننده و پنج سرنشین در صورت واژگونی محافظت می‌کند و کمربندهای ایمنی نیز وجود دارد.

شوک‌های عملکردی فاکس جای سیستم تعلیق بادی استاندارد را می‌گیرند، سیستم ترمز ارتقا یافته و زوایای ورود و خروج برای افزایش تحرک در خارج از جاده بهبود یافته است.

این خودرو بر روی لاستیک‌های ۳۷ اینچی سوار می‌شود.

5875598

ساخت این مدل ۲ سال زمان برده است.هامر نظامی برای بازدید فرماندهان آمریکایی ارائه شده و تولید انبوه آن به تصمیم آنها و همچنین قیمت اعلامی جنرال موتورز بستگی دارد.

5875596

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر