کد خبر: 100897
A

پرویز برومند: نتوانستند یک هفته به احترام میناوند لیگ را تعطیل کنند/ مگر مهرداد کم کسی بود؟

دروازه بان سابق استقلال گفت: باشگاه‌های ما هم دست‌کمی از مسئولان‌مان ندارند. یک تیم پیدا نشد که بگوید به‌خاطر میناوند بازی نمی‌کنیم حتی پرسپولیس! مگر او بعد از دوران بازنشستگی‌اش کم برای سربلندی پرسپولیس تلاش کرد؟ هر بازیکنی قهر می‌کرد سراغ او می‌رفتند، هر مربی که مشکل پول و مدیریتی داشت او پیشقدم می‌شد، بازیکن می‌خواستند او رایزنی می‌کرد، اسپانسر می‌خواستند مهرداد می‌دوید، برای این همه زحمات او یک پیراهن مشکی کافی است؟

پرویز برومند: نتوانستند یک هفته به احترام میناوند لیگ را تعطیل کنند/ مگر مهرداد کم کسی بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ استقلال که امیدوار بود با پیروزی در دیدار هفته سیزدهم مقابل نفت‌مسجدسلیمان بتواند ناکامی هفته دوازدهم خود را به فراموشی بسپارد و ادامه صدرنشینی خود را در لیگ تداوم ببخشد، نتوانست بیش از یک امتیاز از مسجدسلیمان با خود به تهران بیاورد. در این دیدار سیدحسین حسینی بعد از مدت‌ها درون دروازه آبی‌ها ایستاد و روی تک‌گل خورده هم مقصر صددرصد بود تا آبی‌ها تنها بتوانند گل خورده را پاسخگو باشند و به یک تساوی از این دیدار دست پیدا کنند. به همین منظور با پرویز برومند دروازه‌بان اسبق آبی‌ها تماس گرفتیم تا نظرش را درخصوص عملکرد استقلال و البته حسینی جویا شویم. او گفت: «من تحلیلی برای این بازی ندارم. اصلا چرا باید برای فوتبالی که حرمت قهرمان ملی‌اش را نگه نداشته است تحلیل فنی بدهم و اصلا به آن فکر کنم؟ مگر مهرداد میناوند که از بین ما رفته کم کسی بوده است؟»

او ادامه داد: «سازمان لیگ و فدراسیون برای اینکه نشان بدهند از این اتفاق ناراحت هستند چه کار کردند؟ میناوند یک بازیکن کوچک نبوده که با یک پیام تسلیت سر و ته قضیه را هم بیاورند. نمی‌توانستند 3 روز به احترام یک بازیکن ملی که درگذشته است، فعالیت‌های فوتبالی و لیگ را تعطیل کنند؟ یعنی میناوندی که این قدر مردم کشورمان را خوشحال کرده بود این اندازه برای‌شان ارزش نداشت که بخواهند یک هفته لیگ را به تعویق بیندازند؟»

برومند که همچنان از فوت میناوند در شوک بود این بار وزیر ورزش را خطاب قرار داد و گفت: «وزیر ورزش که ادعا می‌کند از این اتفاق ناراحت است فقط یک پیام تسلیت صادر کرد اما وقتی که او در بیمارستان بود و با بیماری دست‌وپنجه نرم می‌کرد کجا بود؟ ما به‌خاطر شرایط کرونا نتوانستیم یک مراسم درخور ‌شأن برای مهرداد بگیریم، نتوانستیم دورهم جمع شویم و به‌ هم تسکین بدهیم، نتوانستیم بر سر مزار او حاضر شویم و نتوانستیم مهرداد را حتی بدرقه کنیم. آن وقت تنها کاری که می‌توانستیم بکنیم تا بزرگی این درد را نشان بدهیم همین تعطیلی فعالیت‌های فوتبالی یک‌هفته‌ای لیگ برتر بود که اصلا هیچ‌کس به آن توجه نکرد.»

او خاطرنشان کرد: «باشگاه‌های ما هم دست‌کمی از مسئولان‌مان ندارند. یک تیم پیدا نشد که بگوید به‌خاطر میناوند بازی نمی‌کنیم حتی پرسپولیس! مگر او بعد از دوران بازنشستگی‌اش کم برای سربلندی پرسپولیس تلاش کرد؟ هر بازیکنی قهر می‌کرد سراغ او می‌رفتند، هر مربی که مشکل پول و مدیریتی داشت او پیشقدم می‌شد، بازیکن می‌خواستند او رایزنی می‌کرد، اسپانسر می‌خواستند مهرداد می‌دوید، برای این همه زحمات او یک پیراهن مشکی کافی است؟ ما دورانی با هم رقیب بودیم اما در اردوهای تیم ملی با هم رفیق بودیم و حتی چند سالی ما با هم زندگی کردیم. از او پرسپولیسی‌تر وجود نداشت و من این را همه‌جا گفته‌ام.»

برومند در خاتمه خاطرنشان کرد: «همه این تسلیت‌گویی‌ها و گریه و زاری‌ها هم برای همین چند روز است و فراموش می‌شود تا سالگرد فوت او فرا برسد و همه باز بگویند آدم خوب و قهرمان ملی بود و کمی تاسف و پیام و پست‌های اینستاگرامی و بعدش باز هم همه‌چیز تمام می‌شود. من برای خودم تاسف می‌خورم. چون مهرداد نمونه‌ای از برخوردی است که قرار است با همه ما کنند. تازه او جوان رفت و داغش سنگین‌تر بود. اما این را بدانید که ما نسل 98 نمی‌توانیم با این موضوع کنار بیاییم. او در تیم ما همیشه اولین بود و حالا هم اولین نودوهشتی است که از بین ما رفته و این داغ همیشه بر دل ما می‌ماند.»

منبع: فرهیختگان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر