کد خبر: 10363
A

ورزشکاران سراسر کشور رایگان واکسیناسیون می‌شوند

در دیدار رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مقرر شد تمامی ورزشکاران سراسر کشور به صورت رایگان علیه بیماری هپاتیت واکسیناسیون شوند.

ورزشکاران سراسر کشور رایگان واکسیناسیون می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از سایت فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، در دیدار غلامرضا نوروزی،  رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، مقرر شد تمامی ورزشکاران سراسر کشور به صورت رایگان بر علیه بیماری هپاتیت واکسیناسیون شوند.

در این دیدار که در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، پس از آنکه دو طرف نکاتی را پیرامون اهمیت مقوله حفظ سلامت آحاد جامعه و همچنین ورزشکاران ارائه کردند، با انعقاد تفاهم نامه ای، مقرر شد تمامی ورزشکاران سراسر کشور با حمایت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان متولی سلامت جامعه ورزش، واکسیناسیون شوند.

این طرح سراسری به زودی و پس از  فراهم شدن زمینه های لازم عملیاتی خواهد شد تا به این ترتیب گام بزرگ دیگری جهت حفظ سلامت آحاد جامعه در دولت تدبیر و امید برداشته شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر