کد خبر: 10690
A

حاج رضایی:وزیر ورزش باید به اختلاف کی روش و برانکو رسیدگی کند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: وقتی برانکو می‌گوید «اگر در لیگ قهرمان نشویم، مقصر کی‌روش است.» هواداران پرسپولیس مقابل تیم ملی و منافع ملی قرار خواهند گرفت.

حاج رضایی:وزیر ورزش باید به اختلاف کی روش و برانکو رسیدگی کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیر حاج‌رضایی در مورد اختلافات ایجاد شده میان کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه این جنگ بین دو مربی خارجی علیه فوتبال ایران است. این جنگ باعث شده تنش‌هایی ایجاد شود و این مسئله بازتاب‌ها و نتایج خیلی بدی خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که چه کسی باید این مشکل را حل کند، گفت: ما به معنای واقعی، فدراسیون فوتبال نداریم که بتواند مشکلی که دو مربی خارجی ایجاد کرده‌اند را حل کند. در این زمینه وزیر ورزش باید به این مسئله ورود کند و اجازه ندهد فوتبال ایران بیشتر از این، ضربه بخورد.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان، با اشاره به اینکه درگیری بین کی‌روش و برانکو باعث ضربه خوردن فوتبال ملی می‌شود، تصریح کرد: این اتفاق باعث می‌شود فوتبال از حمایت مردم محروم شود. وقتی برانکو می‌گوید «اگر در لیگ قهرمان نشویم، مقصر کی‌روش است.» هواداران پرسپولیس مقابل تیم ملی و منافع ملی قرار خواهند گرفت که نتیجه این اتفاقات، باعث خواهد شد تیم ملی نتیجه نگیرد و شور و شعفی که بابت موفقیت تیم ملی ایجاد می‌شود، از مردم گرفته شود. این اتفاق جای تأسف دارد.

منبع: میزان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر