کد خبر: 10707
A

رئیس هیات سوارکاری شمال شرق تهران : گام های بلندی در آموزش همگانی رشته سوارکاری برداشته ایم

رئیس هیات سوارکاری شمال شرق تهران گفت: با برنامه هایی که در این دو سال انجام داده ایم، در بخش آموزش و مقوله همگانی به نتایج خوبی دست یافت ایم.

رئیس هیات سوارکاری شمال شرق تهران : گام های بلندی در آموزش همگانی رشته سوارکاری برداشته ایم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، « حمید رضا بیرامی » ضمن بیان این مطلب افزود: از زمانی که بنده دو مسئولیت در هیات شمال شرق و مجموعه سمند را عهده دار شده ام، گام های بلندی در ابعاد همگانی و آموزشی برداشته ایم.

وی ادامه داد: مجموعه سمند یکی از مجموعه های موفق ورزش سوارکاری در سطح تهران است که با بهره مندی از مربیان مجرب و امکانات مناسب، در بخش آموزش و مقوله همگانی و پرورش استعدادها، از شرایط مساعدی برخوردار است.

رئیس هیات سوارکاری شمال شرق تهران به یکی از استعدادهای ورزش سوارکاری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از جوانان آینده این ورزش، « علی بختیاری » است که‌ در مدت حضور خود در ورزش سوارکاری، خود را به عنوان یکی از آینده داران این ورزش مفرح معرفی کرده است.

وی در ادامه، تصریح کرد: بختیاری با تمرین در مجموعه سمند، خود را برای حضور موفق در مسابقات آینده آماده می کند و ما خوشحالیم که به نوجوانان و جوانان علاقمند سرویس دهی می کنیم تا در موفقیت های ورزش سوارکاری تهران و همچنین کشور، نقشی داشته باشیم.

بیرامی در پایان، با بیان این که ورزش سوارکاری نتایج ارزشمندی در ابعاد جسمی و روحی دارد، گفت: این ورزش که مورد توجه و تاکید دین مبین اسلام نیز هست، تاثیرات مطلوبی در جسم و روح ورزشکاران دارد و آنها را در عرصه های مختلف زندگی کمک می‌کند.

photo_2017-01-04_12-16-22

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر