کد خبر: 113416
A

واکنش کیمیا علیزاده به حملات مجریان صدا و سیما:من زنم، فرزند ایرانم، مبارزه می کنم!

کیمیا علیزاده تکواندو کار ایرانی ساکن آلمان به اتفاقات خوزستان و همچنین حملات مجریان صدا و سیما و برخی رسانه ها به خاطر خروج از ایران واکنش نشان داد و نوشت:" از راه دور، به خاک خوزستان بوسه می‌زنم که هر چه داریم از همان خاک خشکیده است. اشک‌هایم از دیدن ویدیوهایتان بند نمی‌آمد. خواستم بگویم هزاران طلای المپیک، فدای یک تار موی شما."

واکنش کیمیا علیزاده به حملات مجریان صدا و سیما:من زنم، فرزند ایرانم، مبارزه می کنم!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کیمیا علیزاده تکواندو کار ایرانی ساکن آلمان به اتفاقات خوزستان و همچنین  حملات مجریان صدا و سیما و برخی  رسانه ها به خاطر خروج از ایران واکنش نشان داد. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ کیمیا علیزاده نوشت؛ 

از راه دور، به خاک خوزستان بوسه می‌زنم که هر چه داریم از همان خاک خشکیده است.  اشک‌هایم از دیدن ویدیوهایتان بند نمی‌آمد. خواستم بگویم هزاران طلای المپیک، فدای یک تار موی شما."

کیمیا علیزاده همچنین با اشاره به حمایت‌های مردمی در شبکه‌های اجتماعی نوشته‌است که:"در برابر محبت‌ها و موج همدلی‌تان در شبکه‌های اجتماعی، همیشه شرمنده‌ام و سر تعظیم فرود می‌آورم. قدردان حمایت‌های ورزشکاران، هنرمندان، پیشکسوتان، و مربیانی هستم که مرا یکی از خودشان می‌دانند".

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ کیمیا علیزاده خود را فرزند ایران می‌داند و می‌گوید:" من زنم، فرزند ایرانم‌، تکواندوکارم. با مبارزه بزرگ شده‌ام و به مبارزه ادامه می‌دهم".

112

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر