کد خبر: 122667
A

بازیکن سابق پرسپولیس: تمایلی به فوتبالیست شدن فرزندانم ندارم/ بعید می دانم بتوانم فوتبال حرفه ای را ادامه دهم

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: حدود یک ماه از میادین حرفه ای فوتبال دور بوده ام و با مصدومیتی که گریبان گیرم شده بعید به نظر می رسد تا بتوانم فوتبال حرفه ای را ادامه دهم.

بازیکن سابق پرسپولیس: تمایلی به فوتبالیست شدن فرزندانم ندارم/  بعید می دانم بتوانم فوتبال حرفه ای را ادامه دهم

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد انصاری بازیکن سابق تیم ملی ایران در آیین افتتاحیه پویش ملی کتابخوانی مثبت سه با اشاره به تشویق خانواده های ایرانی برای فرزندآوری گفت: خداوند متعال به من دو فرزند پسر عطا کرده که بی شک حس پدر شدن احساسی است که قابل وصف نیست.

وی با اشاره به وضعیت تمرین ها آمادگی جسمانی خود برای حضور در رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال تصریح کرد: حدود یک ماه از میادین حرفه ای فوتبال دور بوده ام و با مصدومیتی که گریبان گیرم شده بعید به نظر می رسد تا بتوانم فوتبال حرفه ای را ادامه دهم.

وی با اشاره به احتمال حضورش در عرصه مربی گری فوتبال گفت: با توجه به آغاز مصدومیت من از چهار سال گذشته در کلاس های مربی گری شرکت کردم و هم اکنون موفق به دریافت مدرک B مربی گری فوتبال آسیا شده ام.

انصاری در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد فرزندانش به عرصه فوتبال وارد شوند؟ گفت: به شخصه تمایلی به فوتبالیست شدن فرزندانم ندارم اما فرزند بزرگم علی استعداد خوبی دارد که به احتمال زیاد در این مسیر بماند.

وی با اشاره به حضور گرم خود در کنار خانواده و فرزندانش گفت: من معتقد هستم گذراندن وقت در کنار خانواده و فرزندان کاری است که ثواب مستحبات را دارد و اثرات معنوی متعددی به همراه دارد. چون وقتی پدر باشی مسئولیت مهمی بر گردن انسان است چرا که فرزندان از ما الگو می گیرند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران افزود: اخلاق مهم ترین خصیصه تربیت فرزند است که برای تحقق آن سعی دارم در عمل به آنها اخلاق خوب را نشان دهم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر