کد خبر: 12572
A

برانکو:اشتباهات داوری آنقدر زیاد بوده که نمی‌شود گفت اتفاقی بوده است

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:گسترش فولاد خیلی تقویت شده است.

برانکو:اشتباهات داوری آنقدر زیاد بوده که نمی‌شود گفت اتفاقی بوده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: لذت بردم از عملکرد بازیکنان به خودشان ایمان داشتند. در نیمه دوم که سخت‌تر از نیمه اول بود با تمام وجود بازی کردند و با استحقاق به پیروزی رسیدند. به این مسابقه به عنوان یکی از سخت‌ترین مسابقه نگاه می‌کردیم. گسترش فولاد خیلی تقویت شده است.

وی درباره کارت زردهای عمدی بازیکنانش در دیدار با گسترش فولاد، گفت‌: من قبلا هم گفته‌ام ما محاسبه‌گر نیستیم. امتیازهای دیدار با صبا نیز همانقدر برای ما مهم است که به امتیازهای سایر تیم‌ها اهمیت می‌دهیم. ما برای دیدار با صبا محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، سیدجلال حسینی و مهدی طارمی را در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره این که بازیکنان خودشان از روی عمد کارت گرفته‌اند نیز گفت‌: من این را نمی‌دانم. این را باید از خود طارمی و سایر بازیکنان بپرسید، اما شما ببینید وقتی دو پنالتی‌ بر روی طارمی گرفته نمی‌شود آیا این بازیکن نباید عصبی شود؟ چرا برای ما این سوت‌ها را نمی زنند؟ همچنین مدافع آنها که دو بار کارت زرد گرفته بود نیز باید اخراج می‌شد در حالی که در زمین ماند. این اتفاقات آنقدر زیاد بوده که نمی‌شود گفت‌ اتفاقی بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر