کد خبر: 131072
A

نساجی قهرمان جام حذفی شد

ساکت الهامی با ثبت دومین قهرمانی خودش در جام حذفی، نساجی را به اولین قهرمانی تاریخ خودش رساند.

نساجی قهرمان جام حذفی شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بالاخره رقابت های جام حذفی فوتبال کشور به ایستگاه پایانی خود رسید و دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی قائمشهر در استادیوم آزادی برای تصاحب جام قهرمانی به مصاف هم می روند. دو تیمی که کمتر کسی انتظار داشت پای به دیدار پایانی بگذارند اما این اتفاق رخ داد و حالا هر دو تیم برای کسب بزرگترین افتخار باشگاه خود به دنبال پیروزی در این مسابقه حساس هستند.

نساجی که در مرحله یک چهارم نهایی توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد، بازی مرحله نیمه نهایی خود برابر مس کرمان را نیز در این استادیوم برگزار کرد و حالا برای سومین مسابقه متوالی نیز در آزادی به مصاف حریف خود می رود. ساکت الهامی که دو سال پیش توانست با تراکتور جام قهرمانی را از آن خود کند، امروز در پی تاریخ‌سازی با تیم شهر خسته است و به دنبال دومین قهرمانی این پیکارها به عنوان سرمربی است.

در سمت مقابل نیز آلومینیوم پس از حضور سیدمهدی رحمتی بر روی نیمکت این تیم توانسته است نتایج قابل قبولی را کسب کند و آنها نیز در دور یک چهارم نهایی پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست داده و با غلبه بر خلیج فارس ماهشهر راهی دیدار فینال شده اند. سیدمهدی رحمتی که 3 بار به عنوان بازیکن قهرمان این پیکارها شده، در پی افتخار دیگری در رقابت های جام حذفی است.

 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر