کد خبر: 131209
A

شایعه عجیب درباره عضو زندانی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال/ «شهره موسوی» تحت‌الحفظ به جلسه هیئت‌رئیسه بیاید

فوتبال ایران در شرایطی که باید چندماه دیگر راهی جام جهانی قطر شود و با تیم‌های قدرتمندی مانند انگلیس و آمریکا مسابقه دهد، در وضعیت غریبی گیر افتاده است.

شایعه عجیب درباره عضو زندانی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال/ «شهره موسوی» تحت‌الحفظ به جلسه هیئت‌رئیسه بیاید

به گزارش دیده بان ایران؛ فوتبال ایران در شرایطی که باید چندماه دیگر راهی جام جهانی قطر شود و با تیم‌های قدرتمندی مانند انگلیس و آمریکا مسابقه دهد، در وضعیت غریبی گیر افتاده است؛ فدراسیون رئیس ندارد و با سرپرست موقت اداره می‌شود. نایب‌رئیس اول و دوم این فدراسیون به دلیل حضور غیرقانونی (با توجه به سپری‌شدن زمان زیادی از پست سرپرستی‌شان) از کار کنار گذاشته شده‌اند و نایب‌رئیس سوم هم که فعلا این روزها در بازداشتگاه به سر می‌برد. این‌طور شده که در حساس‌ترین روزهای مراحل آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی، فعلا کاری از دست فدراسیون برنمی‌آید و مجمع قرار است همه‌کاره شود!

سرنوشت فوتبال ایران به فردی گره خورده که این روزها در بازداشتگاه است! شهره موسوی که به دلیل فعالیت در پروژه کلاهبرداری رمزارز «کینگ‌مانی» بازداشت شده، یکی از دو راه‌حل موجود برای رسمیت‌بخشیدن به هیئت‌رئیسه فدراسیون است.

شایعه شده که اعضا از مسئولان قضایی خواسته‌اند شهره موسوی تحت‌الحفظ به جلسه هیئت‌رئیسه بیاید تا این جلسه رسمیت پیدا کند و بعد از جلسه شهره موسوی دوباره به بازداشتگاه منتقل شود؛ موضوعی که مشخصا با مخالفت مسئولان امر روبه‌رو شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر