کد خبر: 137679
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

هشدار پیشکسوت استقلال به آجرلو/ علی لطیفی: استقلال وارد حاشیه خواهد شد/ «خسرو حیدری» به واسطه دوستی با «آجرلو» وارد کادر فنی شد!/ خریدهای این فصل بدون کارشناسی انجام شد

علی لطیفی پیشکسوت تیم استقلال به سایت دیده بان ایران می‌گوید: تیمی که بدون کارشناسی بازیکن جذب کند و ترافیک زیادی در خط حمله داشته باشد خیلی زود وارد حاشیه می شود. قطعا بدانید اگر استقلال در این فصل نتیجه نگیرد خسرو حیدری هم می‌سوزد.

هشدار پیشکسوت استقلال به آجرلو/ علی لطیفی: استقلال وارد حاشیه خواهد شد/ «خسرو حیدری» به واسطه دوستی با «آجرلو» وارد کادر فنی شد!/ خریدهای این فصل بدون کارشناسی انجام شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ شکست غیرمنتظره استقلال در هفته نخست مسابقات لیگ برتر در برابر سپاهان تردید برخی از هواداران این تیم پرطرفدار تهرانی را برای این فصل از مسابقات برانگیخت. 

ماجرای پر حرف و حدیث انتخاب سرمربی برای آبی‌ها پیش از آغاز فصل و همچنین ترافیک ایجاد شده و عجیب و غریب در نوک حمله این تیم در فصل نقل و انتقالات این پرسش را ایجاد کرده که «ریکاردو ساپینتو» چگونه می‌خواهد از مهاجمانی که هرکدام برای خود رزومه کاری قابل قبولی دارد استفاده کند. حتی هواداران استقلال بیم را آن دارند که با اضافه شدن «مهدی قائدی» به تیم، این وضعیت در طولانی‌مدت تبدیل به یک بحران برای سرمربی آبی‌ها شود.

در همین رابطه یک پیشکسوت استقلال که روزگاری نه چندان دور در قامت بازیکن تیم ملی ایران در مسابقات جام‌جهانی 1998 فرانسه حضور داشت، می‌گوید؛ مدیرعامل استقلال در دوران پیش فصل لیگ از مشاوران فنی و خوب بهره نگرفت.

او تأکید می‌کند؛ وجود پنج «مهاجم» در تیم ممکن است خیلی زود سرمربی تیم و حتی باشگاه را وارد حاشیه کند و بهتر است تا دیر نشده مدیریت باشگاه فکری برای این پیشامد احتمالی کنند.



اسکلت تیم مجیدی حفظ شده است

علی لطیفی در گفت و گو با سایت دیده‌بان ایران در خصوص فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان جدید در استقلال اظهار داشت: آجرلو در زمینه جذب بازیکن در این فصل خوب عمل کرد او توانست نقاط ضعف سال گذشته را برطرف کند و تا حدی اسکلت تیم قهرمان مجیدی را حفظ کند.

وی ادامه داد: اما بزرگترین ضعف استقلال در فصل نقل و انتقالات نبود یک پیشکسوت و یک مشاور خوب در کنار آجرلو بود. متاسفانه مدیرعامل استقلال همچنان از کسانی در کنار خودش استفاده می کند که از دوران پاس با او همکاری داشتند که نتیجه‌اش می شود ترافیک زیاد در خط حمله و نداشتن هافبک خلاق و دفاع راست. شاید آجرلو بازیکنان بزرگی را جذب کرد که هواداران راضی باشند اما واقعیت امر این است که خریدهای این فصل استقلال فقط نام بودند و هیچ کارشناسی روی این خریدها انجام نشده است.

پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: استقلال پنج مهاجم بزرگ دارد که اگر ساپینتو قرار باشد با تک مهاجم بازی کند چهار مهاجم دیگر باید روی نیمکت باشند و این مسئله از هفته سوم و چهارم استقلال را وارد حاشیه خواهد کرد.

لطیفی خاطرنشان کرد: به نظر من هنوز من دیر نشده و آجرلو می تواند حداقل دو مهاجم این تیم را به صورت قرضی راهی تیم های دیگر کند و جای آن ها یک هافبک طراح که خلا آن در استقلال حس می شود و یک دفاع راست جذب کند.

 1400081013322131223948764

خسرو حیدری به پای استقلال می‌سوزد؟

لطیفی درباره حضور خسرو حیدری روی نیمکت استقلال گفت: خسرو مانند دانش آموزی است که کلاس نرفته و الان وارد دانشگاه شده، حیدری به واسطه دوستی با آجرلو به نیمکت استقلال رسید. کاش حداقل در این مسئله آجرلو پخته عمل می کرد و خسرو را که یکی از محبوب ترین های استقلال است را نمی‌سوزاند.

وی تأکید کرد: قطعا بدانید اگر استقلال در این فصل نتیجه نگیرد خسرو هم می‌سوزد و حیف است ما چنین پیشکسوتانی را از دست دهیم.

وی در پایان در خصوص ساپینتو و دیدار با سپاهان تصریح کرد: هفته اول نمی توان هیچ تیم و سرمربی ای را قضاوت کرد.سپاهان امسال از سرمربی بزرگی بهره می برد که کنار مورینیو که استاد ضد حمله است همان روش را به سپاهان منتقل کرده که در بازی با استقلال دیدیم چگونه عمل کرد.استقلال هم در خط دفاعی ضعیف نشان داد اما همچنان هفته های زیادی باقی مانده و برای قضاوت ساپینتو زود است.

گفتگو: علیرضا عالی_سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر