کد خبر: 139027
A

انتقاد مهاجم سابق تیم ملی از بازگشت کی روش: برگشت کی‌روش برگشت به عقب بود/ همه کاره فوتبال ما کی‌روش بود او ۹۰۰ هزار یورویی فقط پول می گیرد و بس/ نمی‌دانم چه کسی دستور به این کار را داد!

علی‌اصغر مدیرروستا گفت: سیستم کار اشتباهی انجام داد؛ آوردن «کی‌روش»برای فوتبال ما اشتباه بود. حالا همه می‌گویند ما باید یکدل باشیم و جام جهانی نزدیک است و این حرف‌ها. آقا جام جهانی چیست؟

انتقاد  مهاجم سابق تیم ملی از بازگشت کی روش: برگشت کی‌روش برگشت به عقب بود/ همه کاره فوتبال ما کی‌روش بود او ۹۰۰ هزار یورویی فقط پول می گیرد و بس/  نمی‌دانم چه کسی دستور به این کار را داد!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ علی‌اصغر مدیرروستا مهاجم سابق تیم ملی مخالفت خود را درباره بازگشت کی‌روش به صراحت اعلام کرد و گفت: برگشت کی‌روش برگشت به عقب است. به خاطر اینکه ایشان ۸ سال سرمربی تیم ملی بوده و هر آنچه داشته در این ۸ سال رو کرده. با توجه به اینکه مبالغ هنگفتی بابت قراردادش هزینه شده و آن خروجی که ما باید می‌گرفتیم بابت یک مربی با این دستمزد خروجی مثبتی نبوده. ما صرفا در دو جام جهانی بد نباختیم که این اصلا برای فوتبال ما نباید ملاک قرار بگیرد.

وی ادامه داد: از لحاظ فوتبالی و فنی ما در دو جام ملت‌های آسیا که تمام هم و غم ما این بود که بعد از سال‌ها قهرمان شویم باز موفق نشدیم. مخصوصا با توجه به هزینه‌هایی که برای آقای کی‌روش انجام دادیم. وقتی ایشان به ایران آمد جزو سه، چهار مربی دنیا از لحاظ درآمدی بود. ولی ما خروجی نداشتیم. همه کاره فوتبال ما آقای کی‌روش بود. ممکن است علتش ضعف مدیریت بوده که نباید این مساله وجود می‌داشت. حالا این وسط چه اتفاقاتی افتاده، معلوم نیست. بحث «بگم‌بگم» بوده که آقای کی‌روش با آن توانسته اینها را بترساند یا چیز دیگر، در هر صورت باعث شد اینها نتوانند به آقای کی‌روش امر و نهی کنند. ایشان بود که به فوتبال ما احاطه داشت و امر و نهی می‌کرد.

متوجه شدیم با توجه به اینکه ایشان ۵ دستیار با خودش می‌آورد مجموع قراردادش رسیده به سقف ۹۰۰ هزار یورو. بالاخره همه می‌دانند آقای کی‌روش در مسائل زدوبند و مسائلی که پورسانت می‌گیرند و اینها هست و این دیگر یک چیز مشهود است. من می‌گویم خدای نکرده مثل برخی مربیان داخلی‌مان این کار را نکرده باشد که از کمک‌هایش هم پول بگیرد که همان رقم بالا برایش بیفتد. یعنی یک پکیجی بسته باشد و بگوید من با کمک‌هایم در مجموع ۹۰۰ هزار یورو. به آنها یکی ماهی پنج هزار تا بدهد و بقیه را خودش بردارد.

پیشکست فوتبال کشورمان افزود: سیستم کار اشتباهی انجام داد؛ آوردن ایشان برای فوتبال ما اشتباه بود. حالا همه می‌گویند ما باید یکدل باشیم و جام جهانی نزدیک است و این حرف‌ها. آقا جام جهانی چیست؟ اصلا نرویم بالا، چه اتفاقی می‌افتد؟ الان آقای کی‌روش تسویه حساب شخصی مدنظرش است و برخی بچه‌هایی که نبودند را می‌آورد و برخی که بودند را خط می‌زند. این به ضرر فوتبال ماست. نمی‌دانم چه کسی دستور به این کار را داد.

مدیرروستا درباره اینکه چطور به کی‌روش رأی دادند گفت: وقتی خود هیات رییسه گفت آقای اسکوچیچ باید بماند تا جام جهانی پس چه شد که همه‌شان به اتفاق آرا رای دادند که آقای کی‌روش برگردد؟ فقط آقای ماجدی رای نداد. چی شد آقای هیات رییسه؟ والا به قرآن ما چنین چیزی ندیدیم. دلیلش هم این است که فوتبالی نیستند. به خاطر اینکه میز را از دست ندهند دو دستی به آن چسبیدند. بروید دردودل فوتبالی‌ها را بشنوید از این هیات رییسه. من شنیده بودم بحث‌های مربوط به مردم کوفه و عمروعاص را ولی ما در نزدیکی خودمان دیدیم. ما چرا آنها را مثال بزنیم؟ هیات رییسه کار بسیار فولی انجام داد. ا

به نظرم هم مجمع و هم هیات رییسه اشتباه کرد. خدا عاقبت فوتبال را ختم به خیر کند. به نظرم جام جهانی بسیار سختی داریم. آقای رییس فدراسیون که آمدی گفتی ما تا امروز با ایشان تسویه کردیم. آقای اسکوچیچ تا پایان ۲۰۲۳ قرارداد داشته. باز مصیبت ویلموتس گریبان‌مان را نگیرد یا همین مسائل مالی آقای کی‌روش و دستیارانش.

lqknomue-1100x700

وی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: می‌خواهم بگویم آقای تاج! خداوکیلی به مسائل قضایی و رای و انتخابات کاری ندارم. شما اصول اخلاقی را رعایت نکردید؛ شما استعفا دادید و گفتید مشکل قلبی دارید. اگر واقعا مشکل داشتید نیازی نبوده برگردید. اگر نبوده هم که اصول اخلاقی را رعایت نکردید. فریب دادید مردم را. الان هم ضرری که متوجه فدراسیون و بیت‌المال کردید سر جایش است. الان که یک پول مهیا آماده است، همان پول فیفا که خود شما گفتی ۲۰.۶ میلیون یورو است، آمده‌ای بیش از سه میلیون یورویش را بدهی به آقای ویلموتس و خاک روی خاک کنی. در صورتی که شما و هیات رییسه‌ات باید جوابگو باشید. نباید این اتفاقات می‌افتاد.

منبع: اعتماد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر