کد خبر: 13943
A

کی روش به مترجم ایرانی خود هم رحم نکرد

گفته می شد آرین قاسمی موقتا کنار کارلوس نخواهد بود و با شروع دور جدید اردوهای آماده سازی مترجم کی روش هم مثل دستیاران ایرانی اش به اردو برمی گردد اما خبر رسید برگشتی در کار نیست

کی روش به مترجم ایرانی خود هم رحم نکرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آنهایی که روز شنبه در فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش را دیدند، متوجه شدند آرین قاسمی دیگر کنار او نیست و یک مترجم جدید حرف های کارلوس را به زبان فارسی برمی گرداند.

 ابتدا گفته شد آرین قاسمی موقتا کنار کارلوس نخواهد بود و با شروع دور جدید اردوهای آماده سازی مترجم کی روش هم مثل دستیاران ایرانی اش به اردو برمی گردد اما خبر رسید برگشتی در کار نیست و کی روش نه تنها آرین قاسمی را حذف کرده، که برای مترجم جدید خود هم قرارداد بسته تا ثابت کند با کسی شوخی ندارد.

جالب اینجاست که کی روش به مترجم جدید خود گفته حق ندارد حرف ها را گزینشی ترجمه کند و وظیفه او این است که هر چیزی از هر کسی می شنود، به کارلوس بگوید.

حتی وقتی در جلسه با تاج، آبدارچی برای رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی چای آورد و از تاج سوال کرد ناهار به  رستوران می روید یا در فدراسیون ناهار می خورید، هم مترجم جدید کی روش این جمله را برای کارلوس ترجمه کرد تا خیال او راحت باشد که کسی پشت سرش حرف نمی زند!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر