کد خبر: 140343
A

واکنش سرمربی پرسپولیس به اعتراض های اخیر: اکثریت مردم با توجه به اتفاقات اخیر ناراحت هستند؛ صحبت درباره فوتبال فایده ای ندارد/ عزادار همه عزیزانی هستیم که از دست رفتند

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: راجع به بازی صحبت خاصی ندارم چرا که حال دلمان در این روزهای تلخ خوب نیست همه مردم ناراحت هستند و صحبت درباره فوتبال فایده‌ای ندارد.

واکنش سرمربی پرسپولیس به اعتراض های اخیر: اکثریت مردم با توجه به اتفاقات اخیر ناراحت هستند؛ صحبت درباره فوتبال فایده ای ندارد/ عزادار همه عزیزانی هستیم که از دست رفتند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با «کارلوس کی‌روش» صحبت کردم و آماده‌ایم تا هر کمکی که تیم ملی بخواهد، انجام دهیم.

یحیی گل‌محمدی روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر در واکنش به اعتراض های پس مرگ مهسا امینی واکنش نشان داد و گفت: راجع به بازی صحبت خاصی ندارم چرا که حال دلمان در این روزهای تلخ خوب نیست همه مردم ناراحت هستند و صحبت درباره فوتبال فایده‌ای ندارد.

وی افزود: زمانی که حال دلتان خوب باشد بازی فوتبال می‌چسبد. بازی هم بدون هوادار است و هم اکثریت مردم با توجه به اتفاقات اخیر ناراحت هستند. عزادار همه عزیزانی هستیم که از دست رفتند؛ چه پلیس و چه جوانانی که از دست رفتند. همه بچه‌های ایران هستند و صحبت در مورد فوتبال هیچ اهمیتی ندارد. امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی برگشت فصل گذشته مقابل تراکتور عنوان کرد:‌ این بحث‌ها مدیریتی است. رای عجیب و غریب بود و هنوز کسی متوجه نشد که دلیل این رای چه بود. ما اصلا نمی‌دانیم.

گل‌محمدی در مورد صحبت با کارلوس کی‌روش بیان کرد: من با کی‌روش صحبت کردم. باشگاه ما آمادگی دارد تا هر کمکی که تیم ملی بخواهد، انجام دهیم. 

وی همچنین در خصوص حضور عیسی آل‌کثیر در تمرینات گفت: از نظر من عیسی عضوی از پرسپولیس است. او قرارداد ندارد اما اتفاقی که برای او افتاد در این تیم بود. من خودم شخصا مدیون او هستم. تا نیم فصل تمرینات اختصاصی‌اش را دنبال می‌کند و بعد از آن در مورد او تصمیم می‌گیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اتفاقات دیدار برابر تیم نفت مسجد سلیمان در هفته ششم لیگ برتر که ۱۹ شهریور برگزار شد، اظهار داشت: از ماجرای دیدار با نفت مسجد سلیمان زمان زیادی گذشته است. اتفاقات آنجا در شان فوتبال ایران نبود. شروع اتفاقات به خاطر چمن بود که چند روز کوتاه نشده بود. ناظر هم دید و اگر مشکل چمن نبود آن اتفاقات هم نمی‌افتاد. 

وی در مورد وضعیت شیخ دیاباته بیان کرد:‌ او از هفته بعد به تمرینات تیمی اضافه می‌شود. شرایط او از آنچه پیش‌بینی می‌کردیم بهتر بود.

گل‌محمدی عنوان کرد: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ است. تراکتور شرایط روحی و روانی خوبی دارد و من آن‌ها را تیم خوبی دیدم. قطعا بازی سختی خواهد بود و امیدوارم با یک برد هواداران را خوشحال کنیم.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور از هفته هفتم لیگ برتر فردا (یکشنبه) ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر