کد خبر: 141462
A
دیده‌بان ایران نظر مجلسی‌ها درباره تغییرات در باشگاه استقلال تهران را جویا شد؛

بی‌اطلاعی فراکسیون ورزش مجلس از دلایل برکناری آجرلو/فتح‌الله‌زاده بدون اطلاع پارلمان مدیرعامل شد/نظر نمایندگان مجلس درباره ماجرای دعوای هیئت مدیره استقلال

اکثر نمایندگان عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس از برکناری آجرلو، مدیرعامل استقلال اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. این نمایندگان در مواجهه با پرسش دیده‌بان ایران در خصوص تغییرات ناگهانی در باشگاه استقلال تهران تأکید کردند تغییرات در استقلال به طور ناگهانی صورت گرفته است.

بی‌اطلاعی فراکسیون ورزش مجلس از دلایل برکناری آجرلو/فتح‌الله‌زاده بدون اطلاع پارلمان مدیرعامل شد/نظر نمایندگان مجلس درباره ماجرای دعوای هیئت مدیره استقلال

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ شنبه شب به یک‌باره خبر برکناری مصطفی آجرلو هواداران استقلال را غافل‌گیر کرد. هرچند در روزهای گذشته زمزمه‌هایی درباره برکناری مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال به گوش می‌رسید اما در نهایت در جلسه‌ای کوتاه و بدون کمترین چالشی مصطفی آجرلو از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار و با نظر هیات مدیره باشگاه،‌ علی فتح‌الله‌زاده جانشین او شد.

بسیاری از مخاطبان جدی فوتبال بر این باور هستند که تقابل آجورلو با صدا و سیما بر سر حق پخش تلویزیونی مسابقات استقلال در لیگ برتر موجب برکناری او شده است، اما گروه دیگری بر این باور هستند که او در مدار وزارت ورزش قرار نداشت و به نوعی با یک کودتای نرم جمع آبی‌پوشان را ترک کرده است.

n00133265-b

در همین رابطه پیگیری‌های خبرنگار دیده‌بان ایران نشان می‌دهد نمایندگانی که عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی هستند از برکناری آجرلو تعجب و اظهار بی‌اطلاعی کردند.

نمی‌دانم استقلالی‌ها چرا به اختلاف خوردند!

برای مثال البرز حسینی می‌گوید: نمیدانم اختلافات بر سر چه بود، بنده هیچ اطلاعی از  این تصمیم نداشتم.

هاجر+چنارانی

هاجر چنارانی عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس دیگر عضو فراکسیون نیز تأکید می‌کند: از موضوع برکناری آقای آجرلو بیخبر بودم و البته متعجب هم هستم.

16589473_698.jpeg

اما احمد راستینه، رئیس کمیته ورزش و جوانان فراکسیون فرهنگی مجلس که مسایل جاری در فوتبال را به طور مستمر پیگیری می‌کند، در همین ارتباط به دیده‌بان ایران می‌گوید: در جریان این جابجایی‌ها نیستم و نمیدانم چرا ایشان را برکنار کردند.

براساس این گزارش؛ آجرلو اخیرا با سازمان صدا و سیما و مشخصا رییس این سازمان بر سر حق پخش، مجادلات زیادی داشت و حتی صدا و سیما در مقطعی در بازی‌های استقلال، تبلیغات محیطی این باشگاه را نمایش نمی‌داد. اخیرا نیز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مقطعی دوربین‌های صدا و سیما را تحریم کردند که در نهایت مجبور به کرنش در برابر قوانین رسانه ملی شدند.

منبع: سایت دیده‌بان ایران 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر