کد خبر: 141495
A

توضیحات کریمی درباره آخرین وضعیت تیم استقلال: هیچکس حکم نگرفته است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد ماجرای سازمان لیگ و مسائل مالی استقلال توضیح داد: این مسائل هیچ ارتباطی به باشگاه ندارد و مسائلی که عنوان شده است کذب است و مسائل مالی باشگاه استقلال کاملاً شفاف است.

توضیحات کریمی درباره آخرین وضعیت تیم استقلال: هیچکس حکم نگرفته است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان جلسه امروز باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود تغییراتی در هیات مدیره و بدنه باشگاه استقلال قرار است اتفاق بیافته اظهار داشت: فعلاً هیچ تغییر و تحولی ایجاد نخواهد شد و در خدمت همه عزیزان هستیم.

وی در مورد اینکه آیا محمد مومنی هم همچنان در هیات مدیره حضور دارد یا نه، گفت: بله، ایشان هم خواهند ماند.

عضو هیات مدیره استقلال در رابطه با اینکه گفته می‌شود در زمان آجورلو تعداد کارمندان باشگاه استقلال بیشتر از قبل شده است، توضیح داد: کسی اضافه نشده است و هرکس اضافه شده نیاز باشگاه بوده است. لیست تعداد کارمندان باشگاه را ندارم و باید از کارگزینی سوال کنید  را ندارم ولی تعداد نفرات به همان قدری است نیاز است و هرکس نیاز باشگاه بوده است قرارداد امضا کرده است.

کریمی در مورد خروجی جلسه امروز گفت: جلسه‌ امروز برای این بوده است که در مورد زمان جلسه هیات مدیره تصمیم گیری شود و قرار شد روز یکشنبه این کار را انجام دهیم. یک نفر هم باید به هیات مدیره اضافه شود که به زودی مشخص خواهد شد.

وی در مورد اینکه مخالفت‌هایی در هیات مدیره با رفتن آجورلو و آمدن فتح الله زاده وجود داشته یا نه، گفت: بحث مخالفت نبوده است. بحث حضور آقای فتح الله زاده هم متفاوت است و الان نمی‌توانم در موردش صحبت کنم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد ماجرای سازمان لیگ و مسائل مالی استقلال توضیح داد: این مسائل هیچ ارتباطی به باشگاه ندارد و مسائلی که عنوان شده است کذب است و مسائل مالی باشگاه استقلال کاملاً شفاف است.

کریمی در مورد اینکه با توجه به آمادگی کمپ حجازی آیا تمرینات استقلال به این محل منتقل می‌شود یا نه، گفت: مشخص نیست، آقای فتح الله زاده مشغول بررسی هستند و اگر شرایطش باشد این اتفاق می‌افتد.

وی در مورد اینکه علی امیری معاون باشگاه شده و حکم گرفته است، توضیح داد: هیچکس حکم نگرفته است و این مسائل شایعه است.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد ابهامات مالی باشگاه و اتهاماتی که به آجورلو زده شده هم گفت: به هیچ عنوان این مسائل صحت ندارد و حاشیه‌های فضای مجازی است و اگر چیزی بود ما در جریان بودیم. آقای آجورلو زحمات زیادی کشیدند

وی در پایان با اشاره به پرداختی بازیکنان گفت: حدود 35 درصد پرداختی داشتیم که بیشتر از تیم های دیگر بوده است.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر