کد خبر: 147476
A

ژائو فیلیکس نیامده محروم شد

ژائو فلیکس مهاجم پرتغالی لیگ برتر را با یک اقدام دیوانه‌وار آغاز کرد و با دریافت کارت قرمز مستقیم ۳ جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

ژائو فیلیکس نیامده محروم شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ژائو فلیکس، مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید با قراردادی قرضی و ۶ ماهه به چلسی پیوست و زیر نظر گراهام پاتر به کار خود ادامه خواهد داد. چلسی برای این قرارداد ۶ ماهه، ۱۱ میلیون پوند به باشگاه اسپانیایی پرداخت کرده است.

در اولین بازی خود پس از پیوستن به چلسی، این بازیکن ۲۳ ساله که هواداران آبی‌ها منتظر گلزنی او بودند، به دلیل یک تکل خشن، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. فلیکس به خاطر اولین بازی ناموفق خود مورد تمسخر هواداران لیگ برتر قرار گرفت.

پس از دیوید داترو فوفانا (۲۰ ساله)، آندری سانتوس (۱۸ساله) و بنوا بادیاشیل (۲۱ ساله)، فلیکس چهارمین خرید چلسی در این زمستان بود. این بازیکن پرتغالی قبل از انتقال به لندن، قرارداد خود را با اتلتیکو مادرید تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد.

ملی پوش پرتغالی در تابستان ۲۰۱۹ با  ۱۲۷ میلیون یورو از بنفیکا به مادرید پیوست. او در ۱۳۱ بازی (۳۴ گل و ۱۸ پاس گل) ثبت کرده است. او در این فصل، در ۱۴ بازی لالیگا چهار گل به ثمر رسانده است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر