کد خبر: 153450
A

ستار صید بازیکن سابق تیم ملی اسکی ایران، پناهنده شد

سیدستار صید اسکی باز باسابقه و سابق تیم ملی اسکی ایران به نروژ رفته و پناهنده شده است

ستار صید بازیکن سابق تیم ملی اسکی ایران، پناهنده شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سیدستار صید اسکی باز باسابقه و سابق تیم ملی اسکی مورد حمله چندین ناشناس قرار گرفته و با ضربات چاقو و قمه مصدوم و در نهایت در بیمارستان بستری شده است.

  انتشار عکس های صید در رسانه ها و شبکه های اجتماعی در حالی که مجروح روی تخت بیمارستان بستری شده بود، موجی از نگرانی را به همراه داشت. این اتفاق حواشی بسیاری را در پی داشت و درباره مصدومیت و مجروحیت این اسکی باز مطالب و فرضیه های گوناگونی مطرح شد.

بسیاری در ابتدا تصور می کردند سیدستار صید مورد حمله سارقان قرار گرفته و در تقابل با سارقین دچار جراحت شده اما ظاهرا اصل ماجرا چیزی بوده.

ظاهرا این اسکی بازسابق تیم ملی به دلیل اختلاف شخصی با فردی درگیر شده و کار به اندازه ای بالا گرفته که به زد و خورد و ضرب و جرح کشیده شده و پس از آن صید در بیمارستان بستری شده است.

در همان مقطع فدراسیون اسکی اعلام کرد که صید ملی‌پوش نیست و بازداشت وی به اسکی ربطی ندارد. ظاهرا صید به دلیل اختلافات با فدراسیون اسکی چند صباحی بود که به تیم ملی دعوت نمی شد. ستار صید از اردیبهشت سال گذشته و در پی اختلافاتی با مسئولان فدراسیون اسکی ایران از تیم ملی کنار رفت.

حالا و پس از گذشت چند ماه از آن اتفاق یک رسانه خارجی در خبری عجیب ادعا کرده که ستار صید ایران را ترک و به نروژ پناهنده شده است‌.

صید دارنده سهمیه حضور در ۴ دوره بازیهای المپیک زمستانی‌ شامل المپیک زمستانی ونکوور ۲۰۱۰، سوچی ۲۰۱۴، کره جنوبی ۲۰۱۸ و همچنین بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ چین که به دلایلی از شرکت در این مسابقات جا ماند. 

منبع: طرفداری

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر