کد خبر: 159685
A

ورود نهادهای نظارتی در رابطه با کمک‌های یک هوادار خارج‌نشین به پرسپولیس

ورود نهادهای نظارتی و سازمان خصوصی سازی به کمک‌های خارج از قرارداد یک هوادار به باشگاه و بازیکنان پرسپولیس ابعاد جدیدی به خود گرفته است.

ورود نهادهای نظارتی در رابطه با کمک‌های یک هوادار خارج‌نشین به پرسپولیس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در پی کمک‌های مالی یک هوادار متمول خارج نشین به باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر، حالا این مساله ابعاد تازه‌تری به خود گرفته است.

در همین رابطه سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار این شده تا کلیه هزینه‌ها و کمک‌های مالی این هوادار به باشگاه مشخص و اعلام شود. این در حالی‌است که این هوادار متمول خارج‌نشین در سال‌های اخیر با پرداخت‌های مالی خود به بازیکنان و حتی باشگاه باعث شده تا برخی اتفاقات صورت بگیرد.

این هوادار با وجود اینکه علاقه‌ای به انتشار اسمش در رسانه‌ها و مشهور شدن ندارد اما دردسرهایی هم در پرسپولیس به وجود آورده است! پرداخت‌های این فرد که توسط یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس از دبی به تهران صورت می‌گیرد، به وسیله یکی از بازیکنان در تیم توزیع می‌شود.

در سال‌های اخیر کمک‌های این هوادار حتی باعث به چالش کشیدن شرایط مالی پرسپولیس هم شده است چرا که این هوادار با پرداخت‌های خارج از قرارداد خود به برخی از بازیکنان باعث شده تا تراز مالی در پرسپولیس شکل نگیرد که پیش از این هم در مطلبی به آن اشاره کرده بودیم. به طور مثال اگر بازیکنی قراردادش با باشگاه ۱۲ میلیارد تومان بود این هوادار چند میلیارد دیگر به این بازیکن پرداخت می‌کرد تا او در پرسپولیس بماند! این اتفاقات حتی دلخوری برخی از بازیکنان را در سال‌های اخیر در پی داشته است.

حتی گفته می‌شود با وجود اینکه این هوادار علاقه‌ای به دیده شدن ندارد اما ‌دخالت‌هایی در برخی از تصمیم‌گیری‌های باشگاه انجام می‌دهد. در سال‌های اخیر گفته می‌شود که او رقم دریافتی برخی از بازیکنان مورد علاقه‌اش را بالا برده و با این کار باعث شده تا تعدادی از بازیکنان به سمت این فرد گرایش پیدا کنند و حتی او از اخبار درون تیم هم بسیار مطلع است.

حالا باید دید با ورود سازمان خصوصی‌سازی به این پرونده و احتمالاً ورود نهادهای نظارتی به کمک‌های این هوادار خارج نشین، چه سرنوشتی در این‌باره رقم خواهد خورد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر