کد خبر: 160979
A

بمب جدید عربستانی‌ها؛ زوج رونالدو رسید!

سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ به صورت رسمی و با دریافت دستمزد 40 میلیون یورو در سال، به تیم فوتبال النصر عربستان پیوست.

بمب جدید عربستانی‌ها؛ زوج رونالدو رسید!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ به صورت رسمی و با دریافت دستمزد 40 میلیون یورو در سال، به تیم فوتبال النصر عربستان پیوست.

یک بازیکن مطرح دیگر به جمع ستاره‌های تابستان داغ فوتبال عربستان اضافه شد. سادیو مانه که با لیورپول به افتخارات بزرگی دست یافت ولی یک فصل کابوس وار را در بایرن مونیخ سپری کرد، حالا چالش جدیدی را در خاورمیانه تجربه خواهد کرد.

همانطور که از مدت‌ها پیش نیز شایعات در خصوص آینده مهاجم سنگالی مطرح شده بود، سادیو مانه با قبول پیشنهاد سرسام آور تیم عربستانی موافقت کرد تا در 31 سالگی و حضور در بالاترین سطح از رقابت‌های فوتبال دنیا، راهی آسیا شده و با فوق ستاره‌های دیگری مانند کریستیانو رونالدو هم‌تیمی شود.

مانه که چند روز پیش از هواداران بایرن مونیخ خداحافظی کرده بود، قرار است دستمزد سنگین 40 میلیون یورو برای هر فصل را از النصر دریافت کند که البته طبق ادعای شبکه اسکای آلمان، مبلغ 28 میلیون یورو بابت صدور رضایت نامه بازیکن سنگالی به بایرن پرداخت شده است.

قرارداد این بازیکن با النصر چهار ساله خواهد بود. بدین معنا که سادیو مانه بابت حضور در تیم عربستانی، مبلغ باورنکردنی 160 میلیون یورو را دریافت خواهد کرد.

پس از درخشش در لباس لیورپول، سران بایرن امیدوار بودند که سادیو مانه بتواند به خوبی جای روبرت لواندوفسکی را پر کند. اما بعد از گذشت یک سال، انجام 38 بازی و ثبت تنها 12 گل بعد، نشان دهنده یک خرید ناموفق برای باواریایی ها بود و آنها نیز برای جبران هزینه های صورت گرفته در راه خرید مانه، فورا با پیشنهاد سنگین النصر موافقت کردند.

حالا سادیو مانه به چهارمین خرید بزرگ و تابستانی النصر تبدیل می‌شود. پس از مارسلو بروزوویچ، سکو فوفانا و الکس تلس، یک ستاره دیگر نیز به این تیم عربستانی اضافه شد تا تیم‌های سعودی به قدرت باورنکردنی در میان تیم‌های آسیایی دست یابند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر