کد خبر: 165779
A

تصمیم جدی مورینیو برای ترک رم

دیلی میل امروز نوشت که مورینیو تصمیم قطعی خود را گرفته و دیگر قصد ادامه مربیگری در رم را ندارد.

تصمیم جدی مورینیو برای ترک رم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دیلی میل امروز نوشت که مورینیو تصمیم قطعی خود را گرفته و دیگر قصد ادامه مربیگری در رم را ندارد.

جالوروسی فصل را در سری آ به طرز وحشتناکی آغاز کرده و تنها در دو بازی از هفت بازی ابتدایی خود پیروز شده است. این باشگاه در این مدت هشت امتیاز کسب کرده است و مورینیو، که به نظر می رسد دوباره اسیر سندروم فصل سوم شده است، فشار را از هر طرف روی خودش احساس می کند.

پیروزی مقابل فروزینونه در آخر هفته در سری آ برای رم حیاتی بود، اما آنها هنوز از جهنم بیرون نیامده‌اند و بسیاری اکنون انتظار دارند مورینیو به زودی پایتخت ایتالیا را ترک کند. مطابق گزارشات، قرارداد مورینیو با رم در ژوئن آینده به پایان می رسد و احتمالا باشگاه، به دلیل وضع موجود، درخواست تمدید قراردادی را به او ارائه نخواهد کرد.

در همین رابطه امروز دیلی میل نوشته است که مورینیو چندی پیش به مدیران رم اطلاع داده قصد تمدید ندارد و هر پیشنهادی از باشگاه بگیرد را رد خواهد کرد. او از رفتارهای اخیر باشگاه ناراحت است و اعتقاد دارد در حق او بی‌معرفتی شده است.

طبق این گزارش، رمی ها نگران هستند که جدایی مورینیو باعث رفتنی شدن پائولو دیبالا و روملو لوکاکو نیز بشود که هر دو به خاطر مورینیو قبول کرده اند برای این باشگاه بازی کنند.

از نظر دیلی میل، تصمیم مورینیو برای جدایی در پایان فصل قطعی و برگشت‌ناپذیر است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر