کد خبر: 166930
A

مورینیو گران ترین مربی جهان شد

مورینیو با دستمزد ۵۰ میلیون یورویی مربی الهلال عربستان شد این دستمزد، مورینیو را به گران‌ترین سرمربی تاریخ فوتبال جهان تبدیل خواهد کرد. مورینیو از سال ۲۰۲۴ هدایت الهلال را برعهده می‌گیرد.

مورینیو گران ترین مربی جهان شد

به گزارش سایت دیده بان ایران و به نقل از سعودی اسپورت، مورینیو یکی از مربیان بزرگی بود که در تابستان گمانه‌زنی‌های درباره حضورش در لیگ حرفه‌ای عربستان وجود داشت اما او تصمیم گرفت که به قراردادش با رم پایبند بماند و این تیم را ترک نکند.

مورینیو در فصل جاری نتایج ناامید کننده‌ای با رم به دست آورده است و این باعث شده تا طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی احتمال تمدید قرارداد او بسیار کم باشد و آخرین فصل حضورش در جالوروسی را تجربه کند.

نیکولو شیرا، خبرنگار سرشناس ایتالیایی اعلام کرد که باشگاه الهلال پیشنهاد دستمزد ۵۰ میلیون یورویی را به مورینیو داده است و این سرمربی پرتغالی از سال ۲۰۲۴ هدایت الهلال را برعهده خواهد گرفت.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد مورینیو به گران‌ترین سرمربی تاریخ فوتبال جهان تبدیل خواهد شد.

این سرمربی پرتغالی چندی پیش از تغییر و تحول در فوتبال عربستان استقبال کرد و آن را ستود. او به هواداران خود در عربستان قول داد که به‌زودی راهی این کشور خواهد شد و به نظر می‌سد که بحث حضورش در الهلال که پرطرفدارترین تیم عربستان است، کاملا جدی است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر