کد خبر: 167223
A

احتمال تعویق دوباره در مسابقات لیگ برتر فوتبال

سرانجام پس از هفته‌ها و ماه‌ها بی‌برنامگی در لیگ برتر فوتبال ایران، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات چند روز پیش برنامه بازی‌های لیگ بیست و سوم تا پایان نیم فصل و همینطور دیدارهای معوقه را اعلام کرد. حالا اما در شرایطی که به نظر می‌رسید دیگر شاهد تعویقی در مسابقات نباشیم، نبی مدیر تیم ملی فوتبال ایران با حضور در برنامه ورزش و مردم از احتمال تعویق دوباره در رقابت‌ها گفته است.

احتمال تعویق دوباره در مسابقات لیگ برتر فوتبال

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرانجام پس از هفته‌ها و ماه‌ها بی‌برنامگی در لیگ برتر فوتبال ایران، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات چند روز پیش برنامه بازی‌های لیگ بیست و سوم تا پایان نیم فصل و همینطور دیدارهای معوقه را اعلام کرد.

حالا اما در شرایطی که به نظر می‌رسید دیگر شاهد تعویقی در مسابقات نباشیم، نبی مدیر تیم ملی فوتبال ایران با حضور در برنامه ورزش و مردم از احتمال تعویق دوباره در رقابت‌ها گفته است.

نبی در گفتگو با پیمان یوسفی به تورنمنت احتمالی در شرق آسیا اشاره کرد که ممکن است پیش از فیفادی آبان ماه در دستور کار فدراسیون قرار بگیرد. البته اگر بنا به حضور تیم ملی فوتبال ایران در این تورنمنت باشد، امیر قلعه‌نویی بدون بازیکنان لژیونر راهی این رقابت خواهد شد.

با این وصف در صورتی که حضور در این تورنمنت مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار بگیرد، یکبار دیگر شاهد معوقه شدن حداقل یک هفته از مسابقات لیگ بیست و سوم خواهیم بود.

قرار است برای تصمیم‌گیری درباره حضور یا عدم حضور ایران در تورنمنت شرق آسیا جلسه‌ای در سازمان لیگ برگزار شود و خروجی این جلسه مشخص می‌کند که آیا بار دیگر شاهد تعویق در مسابقات لیگ برتر خواهیم بود یا خیر.

گفتنی است صحبت از تعویق دوباره در رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی مطرح می‌شود که این موضوع به شدت مربیان و بازیکنان شاغل در لیگ برتر را شاکی کرده و مصدومیت‌های زیادی برای بازیکنان در پی داشته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر