کد خبر: 16942
A
آغاز تمرینات قهرمان المپیک لندن بعد از عید

بهداد سلیمی: پیگیر والیبال و کل ورزش ایران هستم

قهرمان وزنه برداری المپیک 2012 لندن گفت: تمام دوستانم در تیم بانک سرمایه هستند و کلا والیبال و ورزش ایران را پیگیری می کنم


بهداد سلیمی: پیگیر والیبال و کل ورزش ایران هستم

دیده بان ایران - بهداد سلیمی  درباره علت حضورش در سالن خانه والیبال برای تماشای بازی فینال لیگ برتر میان دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران گفت: من چند دوست والیبالی دارم که به  خاطر آنها به سالن آمده‌ام تا بازی را نگاه کنم. عادل غلامی، مهدی مهدوی و شهرام محمودی از دوستان والیبالی من هستند.

سلیمی درباره اینکه طرفدار کدام تیم است، گفت: تمام دوستانم در بانک سرمایه هستند و کلا والیبال و ورزش ایران را پیگیری می‌کنم. پیش از این هم در جریان مسابقه‌های تیم بانک سرمایه بودم و امیدوارم قهرمان شود.

او درباره تیم داری بانک سرمایه در لیگ برتر وزنه برداری گفت: اگر برنامه داشته باشند که این کار را انجام بدهند خیلی خوب است و کمک خوبی به وزنه برداری است.

قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن درباره شرایط وزنه برداری ایران نیز گفت: وضعیت وزنه برداری خوب است و مسابقه‌های جام فجر میدان خوبی برای جوانان است که خودشان را نشان بدهند و به تیم ملی اضافه شوند.

او درباره زمان آغاز تمریناتش گفت: بعد از عید تمریناتم را آغاز می‌کنم. تا المپیک بعدی حدود ۳ سال و نیم باقی مانده و تلاش می‌کنم در آخرین سال‌هایی که در وزنه برداری هستم خوب تمرین کنم و موفق شوم.

 

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر