کد خبر: 173324
A

اسدی: پرسپولیس با هوادارانش به ساحل آرامش می‌رسد / بحران نه، تیم دچار بدشانسی شده است

ابراهیم اسدی در خصوص وضعیت این روز‌های پرسپولیس اظهارداشت: پرسپولیس این روز‌ها با بدبیاری‌هایی روبرو شده که غیر قابل حل نیست و می‌توان آن را پشت سرگذاشت. ما روزهای سخت تری را هم تجربه کرده‌ایم و بعد از آن به قهرمانی دست یافتیم.

اسدی: پرسپولیس با هوادارانش به ساحل آرامش می‌رسد / بحران نه، تیم دچار بدشانسی شده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: وضعیت تیم بحرانی نیست و این روزها فقط بدشانسی آورده‌ایم.

ابراهیم اسدی در خصوص وضعیت این روز‌های پرسپولیس اظهارداشت: پرسپولیس این روز‌ها با بدبیاری‌هایی  روبرو شده که غیر قابل حل نیست و می‌توان آن را پشت سرگذاشت. ما روزهای سخت تری را هم تجربه کرده‌ایم و بعد از آن به قهرمانی دست یافتیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در ماه‌های اخیر از نظر روحی و روانی بسیار تحت فشار بوده و همین مساله این تیم و شرایطش را تحت تاثیر قرار داده است. این در حالی است که اوج بدبیاری پرسپولیس در این شرایط مصدومیت‌های چند مهره تاثیرگذارش بود که واقعا شرایط سختی را برای کادرفنی این تیم ایجاد کرد تا در مجموع این دو موضوع دست به دست هم داد تا  نوار ناکامی در نتیجه گیری برای پرسپولیس ایجاد شود.

هافبک قدیمی پرسپولیس در مورد راه حل برطرف شدن مشکلات این تیم تصریح کرد: خوشبختانه تیم فنی باتجربه‌ای در پرسپولیس حضور دارد ضمن این که نباید از نقش بازیکنان باتجربه و بزرگ‌تر‌های این تیم هم به سادگی عبور کرد. این تیم در حالی با ناکامی در نتیجه گیری روبرو شده که از نظر برنامه ریزی‌های لیگ هم متضرر شده است. تعطیلات گاه و بی گاه لیگ از یک سو، درگیری مهره‌های اصلی این تیم در اردواهی تیم ملی و همبن طور حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده برنامه ریزی پرفشاری برای این تیم به وجود بیاید که این موضوع هم نقشی تعیین کننده در ناکامی‌های پرسپولیس داشت که امیدوارم حداقل در نیم فصل دوم بازی‌های لیگ با برنامه‌تر و حساب شده‌تر برنامه ریزی شود تا تیم بزرگی مانند پرسپولیس از این بابت متضرر نشود.

کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در خصوص تکمیل و تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: حضور موفق در نقل و انتقالات و جذب چند مهره خوب در این زمان می‌تواند به این تیم کمک کند که در ادامه بازی‌ها جبران مافات داشته باشد. در حال حاضر مهمترین نیاز پرسپولیس در بخش تقویت تیمش، جذب مهاجمی است که چارچوب را خوب بشناسد و یک تمام کننده تمام عیار باشد. مهاجمی با این خصوصیات می‌تواند گره ایجاد شده در خط حمله پرسپولیس را باز کرده و این تیم بتواند در ادامه فصل اتفاقات و نتایج خوب گذشته خود را تکرار کند.

ابراهیم اسدی نقش حمایتی هواداران و پیشکسوتان این تیم تا رسیدن پرسپولیس به ساحل آرامش را تعیین کننده خواند و تصریح کرد: هواداران پرسپولیس که نیازی به تعریف‌های من ندارند. هواداران نشان داده اند که در دورانی این چنینی چقدر خوب عمل کرده اند و توانسته اند در سال‌های گذشته در شرایط بحرانی یار دوازدهم باشند. از همه هواداران می‌خواهم بار دیگر نقش موثر خود را برای بازگشت پرسپولیس به روز‌های اوج به همه ثابت کنند. این در حالی است که حمایت پیشکسوتان هم در کنار هواداران پرسپولیس می‌تواند مایه دلگرمی بازیکنان و کادرفنی باشند تا همه دست به دست هم بتوانیم تیم محبوب‌مان را به روز‌های اوجش بازگردانیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر