کد خبر: 173357
A

رونمایی از گزینه‌های استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانی

از اردوی استقلال خبر می‌رسد با تصمیم نکونام فعلا چند گزینه برای اضافه شدن به ترکیب آبی‌ها برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر گزینش شده‌اند و جالب اینکه تمامی آن‌ها سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را داشته و در صورت پیوستن به جمع آبی‌ها دوباره به این تیم باز خواهند گشت.

رونمایی از گزینه‌های استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تیم فوتبال استقلال از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر درحالی عصر فردا در سیرجان به مصاف گل‌گهر می‌رود که با نزدیک شدن به پنجره زمستانی نقل و انتقالات، از حالا گمانه‌زنی‌ها برای تقویت این تیم در نیم‌فصل دوم آغاز شده است. این در حالی است که نکونام که با پیوستن به استقلال در ابتدای فصل از رسیدن به اهداف خود در بستن تیمی قوی و منسجم ناکام ماند و حالا قصد دارد در نیم‌فصل دوم درحالی‌که فرصت بیشتری برای شناخت نقاط ضعف و قوت تیمش داشته، این ناکامی را با جذب مهره‌های کارآمد و موثر برای ترکیب تیمش به هر شکل ممکن جبران کند.

از اردوی استقلال خبر می‌رسد با تصمیم نکونام فعلا چند گزینه برای اضافه شدن به ترکیب آبی‌ها برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر گزینش شده‌اند و جالب اینکه تمامی آنها سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را داشته و در صورت پیوستن به جمع آبی‌ها دوباره به این تیم باز خواهند گشت.

رافائل سیلوای برزیلی، منتظر محمد عراقی (برای مدتی با پیراهن استقلال در تمرینات پیش‌فصل این تیم حاضر شد) و امیرحسین حسین‌زاده بازیکنانی هستند که فعلا مدنظر نکونام قرار گرفته‌اند با این توضیح که برای جذب دوباره منتظر محمد، از آنجایی که این بازیکن تا پایان فصل به صورت قرضی راهی رفسنجان شده است، این موضوع باید با رضایت باشگاه مس محقق شود. ضمن اینکه درباره حسین‌زاده نیز شنیده می‌شود این بازیکن هم از آنجایی که از لحاظ فنی نتوانسته است رضایت خمز را جلب کند، درصورتی‌که در لیست خروج تراکتور قرار بگیرد برای حضور در استقلال گزینش خواهد شد.

همچنین درصورت بازگشت سیلوا، پرونده شکایت این چهره در فیفا بسته شده و زمزمه‌های بازگشت بازیکن برزیلی نیز از این جهت بر سر زبان‌ها افتاده و شنیده می‌شود و نکونام نیز به بازگشت وی رضایت داده است. البته چند گزینه خارجی نیز در حال بررسی از سوی کادرفنی استقلال هستند که کار پیوستن آنها به مرحله مذاکره هم نرسیده است. با همه این تفاسیر درحالی از این چهره‌ها برای تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم نام برده می‌شود که این باشگاه باید برای خالی شدن سقف بودجه و لیست خود چند نفری را در لیست خروجی خود قرار دهد که شنیده می‌شود فعلا نام مطهری در این لیست قرار گرفته اما براساس موارد مطرح شده باید نام چند بازیکن دیگر هم برای لیست زمستانی در لیست خروجی نکونام قرار بگیرند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر