کد خبر: 173689
A

۲ راهی که پرسپولیس را قهرمان لیگ می‌کند!

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تقویت و جذب بازیکنان باکیفیت در نیم‌فصل و همین‌طور حفظ تمرکز اعضای تیم دو راهی است که می‌تواند باعث شود سرخپوشان از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کنند.

۲ راهی که پرسپولیس را قهرمان لیگ می‌کند!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرزاد آشوبی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر اظهار داشت: من پیش از بازی با شمس آذر هم گفته بودم که با توجه به بازی‌های زیادی که تا پایان لیگ باقی مانده است، پرسپولیس این فرصت را دارد که عقب‌ماندگی‌اش از صدر جدول را جبران کند. در همین هفته دیدیم که استقلال متوقف شد و سپاهان هم شکست خورد و پرسپولیس از نتایج رقبای اصلی‌اش بهترین استفاده را کرد و با شکست شمس آذر به صدر جدول نزدیک‌تر شد. البته هنوز اتفاقی نیفتاده و سرخپوشان از رقیبان اصلی‌شان عقب‌تر هستند، اما می‌توانیم امیدوار باشیم که پرسپولیس بتواند با تقویت خود در نیم‌فصل بتواند روند صعودی داشته باشد و با قدرت به مسیرش ادامه دهد. پرسپولیس اگر تقویت شود و تمرکز داشته باشد می‌تواند شانس قهرمانی‌اش را افزایش دهد.

وی ادامه داد: پرسپولیس برای موفقیت در لیگ امسال، قطعاً به دو یا سه بازیکن باکیفیت نیاز دارد. با توجه به مصدومیت طولانی‌مدت پورعلی‌گنجی و سلمانی سرخپوشان باید در سه پست بازیکنان کلیدی به خدمت بگیرند تا همچنان بتوانند با استقلال و سپاهان برای قهرمانی رقابت کنند. در خط دفاع و خط حمله به شدت کمبود احساس می‌شود و باید برای این مشکل فکری کنند. در واقع تقویت و جذب بازیکنان باکیفیت در نیم‌فصل و همین‌طور حفظ تمرکز اعضای تیم دو راهی است که می‌تواند سبب‌ساز تکرار قهرمانی سرخپوشان شود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: هنوز تا پایان فصل خیلی زمان داریم و پرسپولیس می‌تواند با تقویت خود و جذب چند بازیکن کلیدی، شرایط را به نفع خود تغییر دهد و باز هم شانس اول قهرمانی شود. پرسپولیس در فصل‌های گذشته هم در مقاطعی دچار اُفت شده بود، اما به یکباره و با اتحاد بین کادر فنی و بازیکنان در پایان لیگ نتیجه خوبی حاصل می‌شود. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس این موضوع را در فصل گذشته هم ثابت کردند. آن‌ها سال پیش زمانی که مقابل سپاهان شکست خوردند، پس از آن همه با هم، هم‌قسم شدند و در پایان لیگ سه جام قهرمانی کسب کردند. پرسپولیس باید قدر امتیازات این مقطع از فصل را بداند و حداکثر امتیاز دو بازی آینده‌اش را به دست بیاورد، چون در نیم‌فصل دوم شرایط به مراتب سخت‌تر خواهد شد

آشوبی در پایان گفت: پرسپولیس نزدیک به یک دهه است که با یک شیوه و فلسفه بازی می‌کند و توانسته با این روش به موفقیت برسد. البته نباید این نکته را هم منکر باشیم که بازیکنان باکیفیتی در این مدت در ترکیب تیم بودند و به یک هماهنگی تاکتیکی رسیده‌اند. به عقیده من اگر در نیم‌فصل نقاط ضعف تیم برطرف شود و بازیکنان خوبی بتوانیم جذب کنیم می‌توانیم باز هم شاهد موفقیت تیم باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر