کد خبر: 174458
A

خط و نشان کلینزمن برای ایران و ژاپن/این دوری تلخ دیگر کافی است!

کره‌‎جنوبی با حضور سون هیونگ مین، لی کانگ این، کیم مین جائه و هی چان هوانگ، شاید پرستاره‌ترین تیم سال‌های اخیر خود را در اختیار دارد.

خط و نشان کلینزمن برای ایران و ژاپن/این دوری تلخ دیگر کافی است!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کره‌جنوبی دیشب با پرواز مستقیم از اینچئون به ابوظبی رفت تا آخرین دوره تمرینات آماده‌سازی خود را در حاشیه خلیج فارس برگزار کند. این در حالی است که سون هیونگ مین و چند بازیکن دیگر در ابوظبی به اردوی تیم یورگن کلینزمن اضافه خواهند شد.

کره‌جنوبی که در مرحله گروهی با مالزی، اردن و بحرین همگروه است، برای صعود به مرحله بعدی کار چندان دشواری ندارد و شاید تنها مانع آنها برای حضور در فینال، ایران در بازی یک چهارم نهایی و قطر در دیدار نیمه نهایی باشند.

با این حال در اینچئون همه در مورد کسب جام قهرمانی صحبت می‌کردند و هیچکسی به پایین‌تر از آن راضی نیست. کره بعد از آخرین قهرمانی، چهار بار در سال‌های ۱۹۷۲، ۱۹۸۰، ۱۹۸۸ و ۲۰۱۵ توانسته بود تا فینال پیش برود اما بازی نهایی را واگذار کرد و دستش به جام نرسید.

یورگن کلینزمن در مورد شانس قهرمانی تیمش می‌گوید: «من با انرژی کامل و سرشار از ایمان به قطر می‌روم. ۶۴ سال دیگر دوری از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا کافی است. ۶ هفته دیگر در ملاقات با شما، ظاهر خوب و خوشحالی خواهم داشت. امیدوارم شما را با جام قهرمانی ببینم.»

لی جائه سونگ هافبک کهنه‌کار ماینتس که میکروفون را به عنوان نماینده این بازیکن در دست گرفت، گفت: «شخصا چالش و رقابت را خیلی دوست دارم. فکر می‌کنم این جام ملت‌های آسیا فقط چالش ما نیست، بلکه چالشی است که از ۶۴ سال گذشته ادامه دارد. اما ما قطعاً جام را در قطر می‌گیریم. من با این جام به کشور برمی‌گردم.»

این در حالی است که کره‌‎جنوبی با حضور سون هیونگ مین، لی کانگ این، کیم مین جائه و هی چان هوانگ، شاید پرستاره‌ترین تیم سال‌های اخیر خود را در اختیار دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر